PKR poker samen met mijn vriendin online ?

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpschouten79
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-03 16:06
Hoi,
Me vriendin vind PKR erg leuk en ik zou ook graag met haar dan aan dezelfde tafel spelen.
Hij geeft alleen de melding dat dat niet kan omdat we waarschijnlijk zelfde ip hebben (het spel geeft aan dat het niet mogelijk is cheating ?) iemand een idee hoe ik dit kan omzeilen. We snappen er alletwee nog niet veel van dus veel cheaten zal het nniet worden.

PSN: JustinNL79

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:35

momania

iPhone 30! Bam!

simpel: kan niet ;)

Als je beide vanaf het zelfde ip adres speelt, is het zeer waarschijnlijk dat je elkaars kaarten ook kan zien en dat is nou juist niet de bedoeling bij poker :)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpschouten79
jammer, was leuk geweest..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
  • Laatst online: 17:43
Uiteindelijk een leuke beveiliging maar aan dingen zoals Teamspeak ofzo hebben ze niet gedacht.

There is no replacement for displacement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpschouten79
Dat ze dat nou bij real money doen maar bij play money..... geen enkele manier om het programma te slim af te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 164470

Kun je zoiets ook niet omzeilen door gebruik van een proxy server of veranderd hij dan het IP op alle pc's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-06 19:35
Anoniem: 164470 schreef op zondag 17 juni 2007 @ 10:53:
Kun je zoiets ook niet omzeilen door gebruik van een proxy server of veranderd hij dan het IP op alle pc's?
Zou misschien kunnen en zat ik ook al aan te denken, maar er bestaat natuurlijk wel een kans dat ze ook de ip's van verschillende proxies hebben geblokkeerd. Maar je kunt gewoon in Internet Explorer of Firefox een proxy opgeven en dan surft alleen díe browser via een proxy :).

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Er is een reden dat het niet mag. Het toch wel doen valt een beetje onder het omzeilen van beveiligingen, en dat is niet iets waar we op GoT op zitten te wachten.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.