Waar vind je programmeurs? (C)

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• pierre-oord
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-11 17:45
Beste Tweakerts,

Ik zit al een lange tijd met een project dat niet is afgerond en een aantal kleine bugs bevat, geschreven in C. Voor een taal als PHP kun je met een forumberichtje bij gezocht op webhostingtalk zo een programmeur vinden (of eigenlijk, dat doe ik zelf ;) ) maar voor C word het erg lastig.

Volgens mij is het niet de bedoeling om hier een request voor een programmeur te doen, vandaar dat ik het verder niet over het programma heb :X . Ik zou graag horen waar jullie je programmeurs vinden, en natuurlijk het liefst met een goede prijs. Of, als ik het bekijk vanuit puur hobbyisme zoals vast ook veel mensen hier, op welk programmeer forum voor C kom jij regelmatig, buiten T.net? Vaak kosten programmeurs erg duur na een volledige universitaire opleiding, een hobbyisten forum gericht op de C taal, zou ook een goed startpunt zijn voor mij.

Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen!

Ondernemer in tech (oud LOQED.com, nu UpToMore.com)

Verwijderd

Tja. Je blijft er altijd tegenaan lopen dat universitair opgeleide personen erg duur kosten.

/me is wat dronken en zal zich verder niet meer met dit topic bemoeien... :)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2007 01:58 ]

• Erik Jan
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Erik Jan

Langzaam en zeker

Platformen als http://www.rentacoder.com/ en http://freelance.nl/ bemiddelen daarin. Verder kan je het hier in je signature proberen. Als het business is, gewoon naar een uitzendbureau stappen. Tevens niet echt een programmeervraag lijkt me, meer iets voor SG (of google).

This can no longer be ignored.

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-11 22:57

dusty

Celebrate Life!

Helaas lijkt dit topic op het moment toch nog net teveel op werving.

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Dit topic is gesloten.