z5500 vervangen door teufel ?

Pagina: 1
Acties:
  • 167 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Timba-
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-02 13:35
Ik heb nu sinds een week een z5500 setje . en heb er totaal geen problemen mee , alles doet het perfect geen plopjes of wat dan ook komt ook goed geluid uit alleen de bas vind ik soms een beetje traag maar dat is me pas op gaan vallen sinds ik dat hier las .
maar nu lees ik hier dat een teufel magnum e set van 195 euro (zonder decoder die ik eignelijk nog niet echt nodig heb) nog een heel stuk beter is dan mijn set . dus ik zit er nu over na te denken om gewoon die set aan te schaffen alleen maar omdat ik altijd met het gevoel blijf zitten dat ik 140 euro extra heb besteed aan iets dat veel slechter is dan dus die teufel .

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
Als je nu al twijfelt zou ik de Logitech set snel terug brengen, nu het nog kan. Mag het ook stereo zijn? Een stel aktieve monitoren bijvoorbeeld?

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

• Timba-
eigenlijk zou ik het liefst gewoon een stereo set nemen eignelijk ja maar aangezien die van 100 tot 30000 euro verkrijgbaar zijn van 3000 verschillende merken die ik niet ken..
en dat 5 jaar kost om uit te zoeken wat nou t beste is voor mijn smaak (goeie lage bass , kleine kamer)
ik bne echt zon pietje precies snapje die wel t beste wilt voor zn geld .
maar volgens mij kan ik niet me geld terug krijgen voor mn logitech.. toch ?? anders breng ik m weer terug :D

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
Timba- schreef op zondag 17 juni 2007 @ 02:35:
eigenlijk zou ik het liefst gewoon een stereo set nemen eignelijk ja maar aangezien die van 100 tot 30000 euro verkrijgbaar zijn van 3000 verschillende merken die ik niet ken..
en dat 5 jaar kost om uit te zoeken wat nou t beste is voor mijn smaak (goeie lage bass , kleine kamer)
ik bne echt zon pietje precies snapje die wel t beste wilt voor zn geld .
maar volgens mij kan ik niet me geld terug krijgen voor mn logitech.. toch ?? anders breng ik m weer terug :D
Geld terug moet kunnen binnen een week.

Nofi, maar als je zo precies bent, waarom heb je dan ooit zo'n z5500 kunnen kopen?

Een Behringer, Citronic of M-audio aktieve monitor klinkt al 1000x beter dan die Logitech set. Gewoon even op een rijtje zetten wat je precies wilt :)

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

• Timba-
tja.. ik had een paar reviews gelezen die er helemaal lyrisch over waren . en een vriend van me had er 1 en ik vond t wel erg mooi klinken en hij was er ook erg enthousiast over..