Toon posts:

overclocken

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hiephoi,
Nu ik een update van hardware gedaan heb,wil ik eens wat gaan doen met overclocken.

Systeem bestaat uit: Ultra High-End EVGA nForce 680i SLI Moederbord
E6600 cpu
2 Gb pc5300 geheugen
asus 6600GT 128Mb
2x raptor 74Gb in raid 0
2x maxtor 160Gb
voeding 550W

Volgens de fabrikant van het evga mobo,is dit bordje uitermate geschikt voor extreme overclocking alleen weet ik niet wat er allemaal bij komt kijken.
Waar moet je allemaal rekening mee houden i.v.m. de verhoudingen van de cpu,geheugen modules en de voltages??
Met mijn vorige bordje van asus deed ik dit software matig met AI booster maar nu ben ik aangewezen om dit via het bios te doen en daar ben ik een beetje huiverig voor dom-weg omdat ik daar nog geen kaas van gegeten heb.
Wie helpt mij op weg.....

grtzz jos

• .lunatic
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12:58
Overclock FAQ van GoT ;)

en deze vond ik vandaag hier ook: http://www.hardware.info/...2_Duo_overklok_tutorial/1

ben vandaag zelf zeg maar begonnen met overclocken, tis niet zo moeilijk, als't niet werkt start de pc gewoon niet op ^^

Verwijderd

Topicstarter
thnx voor de link...gaat ff aan de slag al ben ik een vreselijk lui mens om alles te lezen.

Verwijderd

Topicstarter
vind het toch te tricky...

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 22:15:
thnx voor de link...gaat ff aan de slag al ben ik een vreselijk lui mens om alles te lezen.
Dan moet je er niet aan beginnen. En als je het toch doet, eerst zelf aan het werk en dan het goede forumdeel kiezen. En de policy lezen, want er is een speciaal forumdeel voor overclocken ;)

Oh ja, enne: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gifom posts te editen ipv twee keer achter elkaar posten :)

[ Voor 17% gewijzigd door gambieter op 16-06-2007 23:37 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:09

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

^^
Idd.Op GoT verwachten we eigen inzet voor je een topic opent. Dat is hier helaas niet het geval.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.