Toon posts:

XP ziet Vista niet maar andersom wel

Pagina: 1
Acties:
  • 501 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik kon geen goed antwoord vinden op dit forum dus mijn vraag:
Ik heb hier twee pc's staan waarvan 1 met vista en 1 xp, maar nu, de titel zegt het al, vanaf vista kan ik mijn gedeelde mappen zien op xp maar andersom dus niet, nou heb ik net ondekt dat de werkgroep niet goed staat in vista, bij ons is dat MSHOME en dat staat nu op WORKGROUP, hoe kan ik dit veranderen en zou dit mijn probleem ook oplossen.
De netwerklocatie staat op vista wel goed op MSHOME ik weet ook hoe ik dat kan veranderen maar ik zie nergens een optie met ''werkgroep veranderen''

Dank.

Verwijderd

Topicstarter
Dat is gelukt echt bedankt! maar nu krijg ik een wachtwoord als ik in vista wil komen.

• Cheese_man
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-11-2025

Cheese_man

Waarom kiezen?

Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 22:01:
Dat is gelukt echt bedankt! maar nu krijg ik een wachtwoord als ik in vista wil komen.
Anders maak je een zelfde account op beide machines met exact hetzelfde wachtwoord. Dat zou dat probleem moeten verhelpen.

reserveringshouder Tesla Model 3

Verwijderd

Topicstarter
Maar ik heb nooit een wachtwoord ingevoerd, bij netwerkcentrum staat achter openbare mappen delen en printers delen '''wachtwoord vereist''.

Verwijderd

Topicstarter
Even verduidelijken: Ik krijg met geen mogenlijkheid dat ''wachtwoord vereist'' weg.
iemand? _/-\o_
Afbeeldingslocatie: http://www.megapicture.net/images/w8.jpg

• Boral27
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-01 21:38
Ik heb hetzelfde gehad maar uiteindelijk was het wel simpel op te lossen. Zo simpel dat ik niet meer weet hoe ik dat gedaan heb.... haal je wachtwoord van je gebruikersaccoun eens weg? Ziu kunnen dat dat het was.

• Boral27
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-01 21:38
Kun je niet gewoon naar "met wachtwoord beveiligd delen" en dan uitschakelen....

• mieJas
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

mieJas

Ja, maar nee.

Gast account inschakelen. Rechtsklik op Computer, Beheren. Onder "Lokale gebruikers en groepen" klik je op Gebruikers. Dan dubbelklik op Gast en het vinkje voor "Account is uitgeschakeld" afzetten.

Yes, but no.

Verwijderd

Topicstarter
Boral27 schreef op zondag 17 juni 2007 @ 19:58:
Kun je niet gewoon naar "met wachtwoord beveiligd delen" en dan uitschakelen....
Maar waar doe ik dit?

• Romke
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-01 19:34

Romke

Dieselhead

Klik er eens op.

If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.

Pagina: 1