Toon posts:

[PHP] Ticket systeem mbv emails

Pagina: 1
Acties:
  • 84 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of dit het goede subforum is maar het leek mij de beste plek om mijn
vraag te stellen.

Ik ben op zoek naar een open source ticket systeem welke emails kan ontvangen en hiervan tickets maakt. Ik al heel wat af-gegoogled maar nog niets gevonden. Iemand enig idee?

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
OTRS maar in mijn mening te e-mail based en alleen goed voor incident management.

• remy007
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:54

remy007

Broodje Bakpao Helmond

Op php.resourceindex.com en SourceForge is behoorlijk veel te vinden.

Je zou PHPTickets eens kunnen proberen, géén ervaring mee... kom deze net tegen op PHP ResourceIndex.

Er is wel te vinden, alleen wel de goede combinatie's gebruiken!

* V&A Advertenties * Systemen: Inventaris

Verwijderd

[google=open source email ticket system]

Heb je uberhaupt wel énige moeite gedaan om zelf iets te zoeken?

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Eentje die ik op veel plaatsen gebruikt zie worden is RT maar ik denk dat die in perl is.

http://bestpractical.com/rt/

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-11 15:10

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 20:19:
Ik weet niet of dit het goede subforum is maar het leek mij de beste plek om mijn
vraag te stellen.

Ik ben op zoek naar een open source ticket systeem welke emails kan ontvangen en hiervan tickets maakt. Ik al heel wat af-gegoogled maar nog niets gevonden. Iemand enig idee?
Nope. Dit is niet de plek om naar kant en klare software te vragen. Hier in PRG draait het om het *zelf* ontwikkelen. Dit is dan ook een scriptrequest en die staan we hier niet toe.

Dit staat overigens netjes uitgelegd in Programming Beleid. Als je dat eens door wilt lezen dan graag :)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.