Toon posts:

zoek mobo met nvidia chipset

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik zoek een mobo met een nvidia chipset maar er moeten 2 video kaarten van nvidia in kunnen (8800
gts) en twee pci sloten vrij blijfen

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:07
Luie donder ben je. Bezoek de site eens van wat moederbord-fabrikanten |:(

• remy007
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-05 16:07

remy007

Broodje Bakpao Helmond

mad-dog schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 19:36:
genoeg te vinden... eigen initiatief word hier wel zéér gewaardeerd, minder is het wanneer je zelf géén actie onderneemt!!

* V&A Advertenties * Systemen: Inventaris

Verwijderd

Topicstarter
heb ik gedaan maar ik kom er niet uit ik ben fan fan asus en zit met de ruimte rond de pci-e de
video kaarten zij dubbel slots, en daar bedek ik de pci sloten mee

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-05 07:58
Dan zoek je toch eventjes bij Gigabyte/MSI/DFI/EVGA/BFG/weetikwienogmeer? Genoeg mobobakkers, Asus is niet heilig of zo...

Verwijderd

mad-dog schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 19:36:
:Y
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 19:48:
heb ik gedaan maar ik kom er niet uit ik ben fan fan asus en zit met de ruimte rond de pci-e de
video kaarten zij dubbel slots, en daar bedek ik de pci sloten mee
over dat de koeler de pci sloten bedekt. er bestaan toch koelers die maar 1 pci slot in beslag nemen :? zo'n zalman etc. je bent dan wel weer extra geld aan een koeler kwijt. ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2007 22:06 ]

Verwijderd

Topicstarter
8800 series neemt twee sloten in beslag (video kaart van xfx)
er is alleen waterkoelsetje die er op kan ? als hij het haalt en dan moet er nog een stuk van af
(het kant en klaar watergekoeltsetje van asus is nog te duur)
en voor het mobo asus komt goed uit de test en heeft een hoop dingen die ik gebruik en heef ook en fijne ondersteuning

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:44
Je kan zelf op de Asus site kijken of er een bord bestaat met jouw eisen. Als dat bord niet blijkt te bestaan zal je dus bij een ander merk moeten kijken. Kwestie van 1 minuut lang de Asus site bekijken.

Verder: Besteed aub wat meer aandacht aan je posts op het gebied van hoofdletters, leestekens en spelfouten. Je postings zijn een ramp om te lezen.

UNOX: The worst operating system

Verwijderd

Topicstarter
sorry voor de spelfouten tssl is niet mijn ding
wat het je dan in gedachte?

• martijn-
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:42
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 23:26:
Wij hebben niks in gedachte. Je verwacht toch niet dat wij voor jouw een moederbord gaan zoeken je kan gewoon naar de sites van de moederbord fabriekanten gaan en daar zoeken of er moederborden zijn die aan je eisen voldoen. Als je dan een moederbord hebt gevonden zoek je met google naar een review naar dat moederbord en je weet meteen of het iets is of niet.

offtopic:
Het is wel slim om voordat je je bericht verstuurt even je tekst na leest dan vind je meteen een paar fouten en dan hoeven wij niet uit te vinden dat jij met "tssl" gewoon "taal" bedoeld

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 23:26:
er is een edit knop :P

maar als je (oude) pci kaarten wilt gebruiken (ide controller/tv kaart etc.) dan kan je die misschien beter nieuwe pci-E kaarten kopen zo duur zijn die dingen niet :)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:33

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Kom op zeg...

TS, GoT helpt Tweakers die zichzelf helpen. Jij stelt hier een helpdeskvraag zonder enige inzet - zonder inzet om zelf te zoeken en zonder inzet om een keertje je post door te lezen op fouten voor je op "verzenden" drukt ("tssl" is geen dyslexie, geen taalprobleem, geen dialekt en geen MSN-taal, het is gewoon het 2x achter elkaar in je haast drukken van de toets naast die je bedoeld had, en vervolgens niet een keer naar je post kijken :o )

Beetje kansloos, ga zelf even op zoek en als het niet bij Asus te vinden is, zet je oogkleppen even af en kijk wat verder...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.