[Vista 32b] Media center has stopped working

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-03 21:00
Vorige week heb ik een nieuwe Vista 32b installatie gedaan. Het viel mij al direct op dat bij het opstarten van Media Center de applicatie crashte met de melding "media center has stopped working' -> close program. Nou niet erg, want dat gebruik ik toch niet veel.

Nu heb ik vandaag mijn PDA geinstalleerd en Windows Mobile Device centrum crashed dus ook direct, met dezelfde melding.

Heeft iemand een idee waaraan dit kan liggen.

Voorheen heb ik dezelfde Vista op dezelfde PC gedraaid, terwijl beide (media center / mobile device center) zonder problemen werkte.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

En je neemt niet de moeite om in ieder geval een kijkje te nemen in je Eventlogs om te zien of daar wat nuttigs uit te halen?

Je zou toch onderhand wel moeten weten dat een topicstart met "werkt niet, weetniks" (want meer vertel je eigenlijk niet) niet de bedoeling is.
Werk de Windows Clients - Policy eens af op dingen die je aan kan vullen in je startpost van je nieuwe poging, maar deze gaat dicht omdat je topicstart gewoon te wensen overlaat..

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.