Toon posts:

[Access] Hoe dynamische datum in rapport gebruiken?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

ik heb een access-rapport aangemaakt op basis van een excel tabel. Lukt allemaal vlot, het enige dat ik nu nog wil doen is in mijn rapport een opeenvolging van data weergeven, te starten van een datum die wordt ingegeven door diegene die het rapport opent. Is dit mogelijk en zo ja hoe ?

Ben een absoluut groentje in access ...

vb : http://users.pandora.be/webwiper/db.rar

Week 1
datum start xxxxxxxxx xxxxxxxx tot xxxxxxxxxx
datum start+1 xxxxxxxxx xxxxxxxx tot xxxxxxxxxx
datum start+2 xxxxxxxxx xxxxxxxx tot xxxxxxxxxx
.....

Dank bij voorbaat

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-07 12:26

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik ben ook een groentje in Access, maar het lijkt me niet meer dan het aanpassen van de query die je gegevens ophaalt zodat die alleen maar gegevens ophaalt waarvan "datum > opgegevendatum". Wat heb je precies al geprobeerd om je probleem op te lossen?

Verder: Waar hoort mijn topic?
PRG>>OFF

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Verwijderd

Office 2007 zeker?...
graag even opslaan als office 2003 format, zodat ik er naar kan kijken ^^ anders moet ik het converteren enz...

Edit >>
hellknight71 schreef op maandag 18 juni 2007 @ 13:27:
Maar ook voor mij geld - graag even in access 2000/2003 indeling
Weer zo'n heerlijke windows logica, om bestanden niet compatible te maken met oudere windows versies zodat iedereen wel over moet... BAH! }:O :X
<<

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2007 14:12 ]

• hellknight
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:16

hellknight

Medieval Nerd

ik zit nu op het werk, maar als ik thuis ben zal ik even kijken in een access-applicatie die ik vorig jaar tijdens mijn stage heb gemaakt, als ik me niet vergis heb ik daar een soortgelijke situatie in gebruikt, en heb ik het toen gedaan via een formulier waarop je de datum instelt, en vervolgens via dat formulier het rapport geopend. Maar ook voor mij geld - graag even in access 2000/2003 indeling

Your lack of planning is not my emergency