Geen idee of deze werkt met CloneCD, maar bij Informatique hebben ze een leuke set-aanbieding: Adaptec 2904 scsi controller, Toshiba scsi CD Romspeler en Yamaha 8 speed CD Rewriter. Ik dacht dat de setprijs zo'n FL 800,= was...
EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber
Hmmmzz... dat vind ik nog erg prijzig!! heb zelf een paar maanden geleden een Plextor 8x20 OEM voor ik geloof ƒ559,- gehaald en een maat van me heeft hem een paar weken terug nog gehaald, maar ik weet niet meer hoe duur die toen was, maar ongetwijfeld had hij hem wel voor minder geld. We hebben hem allebei bij Computer Land in Utrecht gehaald. Een Adaptec 2940 Scsi kaartje heb je er dan nog wel voor 8 tientjes bij, maar die had ik toendertijd zelf nog liggen.
mmh heb een scsi box met 4x12plextor en ultraplex40 over...kan je extern op je scsikaart aansluiten 
cewl bakkie op je buro
RobbyNitroz
8578151
cewl bakkie op je buro
RobbyNitroz
8578151
altijd de laatste AMD-cpu op het laatste mobo met zoveel geheugen als erin past :-)