[Probleem] Asus L3800C Wifi hotkey

Pagina: 1
Acties:

• Hollie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-01 16:59
Dag,

Ik heb ergens een Asus L3800C laptop opgeduikeld. Windows XP pro opnieuw geinstalleerd en toen tegen het probleem aangelopen dat de WIFI hotkey op de laptop niet werkt. Hierdoor kan ik nergens mee verbinden.
Ik heb de download website van Asus al doorgespit maar kon alleen het programmatje hotkey's bij de download sectie van de L3000 vinden. Dat heeft echter niet geholpen.
Is er iemand die een goede tip kan geven om WIFI te activeren?

Apple en Joppiesaus all the way

• Hollie
Heeft er niemand enige nuttige tips om dit probleem te verhelpen?

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Voor Asus heb je vaak WirelessConsole nodig.

• Hollie
GremliN-Online schreef op zondag 17 juni 2007 @ 12:35:
Voor Asus heb je vaak WirelessConsole nodig.
Ik zie hem niet staan bij de download sectie van Asus voor dit laptopje.
Ik kon ook nergens een geschikte download vinden met Wirelessconsole die werkt voor deze laptop.

Ik ben bang dat voor deze laptop geen wirelessconsole is. Heb je (of iemand anders) nog een andere suggestie?

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:22
Hollie schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 17:07:
[...]

Ik zie hem niet staan bij de download sectie van Asus voor dit laptopje.
Ik kon ook nergens een geschikte download vinden met Wirelessconsole die werkt voor deze laptop.

Ik ben bang dat voor deze laptop geen wirelessconsole is. Heb je (of iemand anders) nog een andere suggestie?
pak m gewoon van een ander model, software is toch allemaal hetzelfde. Als je zelfs nog geen drivers hebt, probeer dan met een programma zoals Everest even aan het model te komen. Dan kan google je wel verder helpen denk ik ;)