[Multiplatform] Harry Potter and the Order of the Phoenix

Pagina: 1
Acties:
  • 3.760 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 29-09 14:31
Harry Potter and the Order of the Phoenix

Releasedatum: 28 juni 2007 voor PC, PS2, PS3, Xbox360, PSP, NDS

Oke, de vorige Harry Potter games waren niet geweldig, maar het schijnt dat EA met dit deel een andere weg ingeslagen heeft. Zo kan je nu weer vrij rondlopen in Zweinstein, en zelf je tempo bepalen. Ook zijn er meer dan 60 missies te doen.
Screenshots:
Xbox360
Afbeeldingslocatie: http://www.electronicarts.nl/Images/screenshots/109440-mini-HPOPHx360SCRN1ww.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.electronicarts.nl/Images/screenshots/109443-mini-HPOPHx360SCRNstairWW.jpg
PS3
Afbeeldingslocatie: http://www.electronicarts.nl/Images/screenshots/109431-mini-HPOPHps3SCRNbop1WW.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.electronicarts.nl/Images/screenshots/109433-mini-HPOPHps3SCRNbop3.jpg

Er zijn al verschillende trailers voor het spel uitgekomen, zie HIER.

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Beknopte TS? Ik denk dat het toch weer een spel zal worden voor de kleinere medemens, al moet ik zeggen dat ik Harry Potter 4 op de PSP heb gekocht voor mn vriendin, en zij het wel leuk vond. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Laatst online: 29-09 14:31
Pokemon is toch ook voor de kleinere medemens en daar is ook een topic voor :P

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carlino
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-05-2024

carlino

GoT Mama

Het ziet er wel stukke beter uit dan als de vorige spellen. Heb ze allemaal al uitgespeeld. Vond de gameplay te gemakkelijk, maar kan ook eraan liggen dat ik wat ouder ben he :p

18-12-2007 Zijn Dominique en Marleen geboren! - 21-06-2007 Zijn ik en mijn ventje een stel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim86
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-05 10:10

tim86

Windows user detected

Gisteravond het spel binnengekregen voor de Xbox 360 en gelijk even gespeeld. Is tot dusver wel een leuk spel. Wat ik vooral erg leuk is dat je voor de spells verschillende handelingen moet doen met het joysticje om ze uit te spreken. Ga vanmiddag er weer verder mee en ik ben benieuwd....

You can't trust freedom when it's not in your hands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10 10:15

PcManiaxx

ondertitel duh

Ik moet zeggen dat ik dit deel veel beter vind dan de vorige delen. Maar omg, wat een kutcontrols.

Het schiet gewoon niet op met m'n muis. Ik vind de bewegingen de beperkt en te stroef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterAelse
  • Laatst online: 22-09 12:45
Ik heb het spel op de Wii, zeer leuk! Moet je echt van die bewegingen doen met de wiimote om spreuken uit te voeren :9
Maar ik zit nu vast |:( Heb als enig overgebleven opdracht 5 pratende waterspuwers (nederlands gesproken spel :( ) te vinden, en vind er maar 4. Heb al wat gegoogled natuurlijk maar er is nog geen walkthrough uit, iemand die me kan helpen? _/-\o_

[Edit]
Ik zie trouwens dat je de Wii helemaal vergeten bent in de TS

[ Voor 8% gewijzigd door PieterAelse op 29-06-2007 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• switchboy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-10 20:48

switchboy

-ruimte te huur-

Ik vind hem op de PC en beetje tegevallen. Ze hadden die camera beter aan de muis moeten koppelen. Nu is het echt kut af en toe. Die gestures werken wel heel leuk. Hij is in iedergeval wel een stuk sfeervoller dan de vorige games.

My Steam Profile (Name Switch) Worth: 889€ (225€ with sales)Games owned: 83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Je bent de beste versie (lees review 1UP en IGN) vergeten

Wii to rule them all!

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim86
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-05 10:10

tim86

Windows user detected

Idd. Op de Xbox zijn de besturingen ook een beetje verrot, maar bij mij is dat een kwestie van wennen. Ik ben er na twee/drie uurtjes spelen al een stuk beter in geworden.

You can't trust freedom when it's not in your hands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan er me helpen?

Ik heb reeds drie waterspuwers gevonden, maar de resterende twee vind ik blijkbaar niet. Is er iemand die zo vriendelijk wil zijn om ons te helpen want wij geraken anders echt niet verder.

Wie heeft alle waterspuwers gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke,

de waterspuwers heb ik reeds gevonden, maar vraag me nu wel af ik heb blijkbaar een boek nodig voor professor sneep zijn opstel te kunnen schrijven.

Het schijnt dat ik dat in de bibliotheek moet vinden, maar ik vind dat daar helemaal niet. Ligt het ergens anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze ligt helemaal achterin de verboden library, goed zoeken het is er echt, je moet gewoon even systematisch alle boekenkasten afgaan.

Weet iemand, waar alle bezittingen van Luna zijn( die mafkees haar spullen zijn genakt maar weet niet maar ze moet vinden.. kasteel is nogal groot weetje ;; )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind die 5 pratende waterspuwers nie. kan iemand mij uitleggen waar die staan???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet dat er één staat op het geplaveerde binnenplein, er staat één op weg naar Omber haar kamer, er staat eentje in de tuin zelf waar je Daan ontmoet hebt, ook staat er eentje aan de zijkant van een een loopbrug, de vijfde en laatste weet ik niet precies meer heb hem ook toevallig gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand waar die spullen van loena staan????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand wat ik moet doen nadat ik de luidsprekers, de moerassen, en de klokkentoren gesaboteerd heb. Er staat geen taak dus ik zit wat vast.

Kan er iemand me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gebruik eens spoilers :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb als taak gekregen loena leefplan wat moet er nu precies gebeuren ik snap het niet al te best?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aar 5 spulle zoeken
mer ik vin die nie wie wel?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-10 19:54
Koja en jask: willen jullie in het achterhoofd houden dat dit topic niet bedoeld is voor het dumpen van vragen? :) Zoek een walkthrough op of vraag het op de support fora van de uitgever, maar ga niet voor iedere kleine vraag hier een post plaatsen. Dit topic is bedoeld voor ervaringen en discussie over het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We zijn geen dump al je vragen hier forum, zonder dat je er zelf moeite voor moet doen. Dus gedraag je dan ook als een moderator er wat van zegt. Anders ben je hier niet op je plaats en kan je beter wegblijven. Er zijn walkthroughs voor jouw vragen.

[ Voor 89% gewijzigd door Fuelke op 08-07-2007 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:07
Verwijderd schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 19:37:
awel wa is da denkte!!!!
Crash = SUL
Je hebt het tegen een moderator jongen ;). En praat alsjeblieft nederlands, niemand begrijpt wat van je zin. Als je het niet eens bent met de regels van GoT dan kom je gewoon niet meer naar GoT, best simpel toch :?

Het algemeen beleid

edit:

Verder vragen mensen of je spoilers wilt gebruiken, dit doe je met deze tags:

code:
1
2
3
[spoiler]
blabla
[/spoiler]

Dan komt je tekst in een zwart vlak te staan zodat je het niet zomaar kunt lezen, dan verraad je het 'verhaal' niet voor de mensen die net begonnen zijn met spelen. Het is namelijk niet echt leuk als je van tevoren elke keer weet wat er gaat gebeuren. :)

[ Voor 33% gewijzigd door Avalaxy op 07-07-2007 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:36
Klein shopje, zijn er mensen die dit spel voor de PSP hebben, ben benieuwt hoe het spel daarop speelt, lijkt me opzich best een leuk vakantie spel, mede omdat ik grote HP fan ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VeeGee schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 08:40:
Klein shopje, zijn er mensen die dit spel voor de PSP hebben, ben benieuwt hoe het spel daarop speelt, lijkt me opzich best een leuk vakantie spel, mede omdat ik grote HP fan ben :)
Ik heb me net aangemeld voor dit forum, lijkt me leuk!
Ik heb dit spel op de PSP, vrijdag gekocht, en ik vind het een leuk vermakelijk mooi spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Ik heb het spel op PSP gehad, ik vond er niks aan. Ik heb het 2 uur de tijd gegeven en de besturing kwam me, me neus uit. Vooral dat toveren werkt op de PSP niet goed, op andere versies werkt dat stukken beter. Grafisch is het niet lelijk, maar ook zeker niet mooi. Denk dat het een middel matig PSP spel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kom niet veder ik zit onder de onzichtbaarheidsmantel en ik weet nu niet hoe ik veder moet help mij a.u.b :'( :'(
Pagina: 1