Toon posts:

[XP] Opnieuw installeren, nieuwe key nodig?

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij is mijn c: schijf aan vervanging toe want hij maakt bij 'zware' programma's enorm veel herrie.
NU vraag ik mij af, als je een nieuwe HD koopt, moet je dan ook meteen een nieuwe windos cd kopen met een nieuwe key?

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Nee natuurlijk niet, zou anders een duur grapje worden. Met sommige onderdlen is het wel zo dat je Windows opnieuw moet activeren, maar dat is wat anders.

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 04-03 17:55

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Ik had met mijn oem versie wel dat mijn key niet meer geactiveerd kon worden omdat ik van een PATA hdd naar een SATA hdd ging (Nieuwe config gekocht waarbij de hdd als DOA terug ging.) Heb toen even gebeld met Microsoft en ben zo'n menu doorgelopen. Kreeg toen netjes een activatiecode te horen.

Verwijderd

Topicstarter
Ok, dankjewel.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Mart Ini,
De vraag of je een OEM installatie opnieuw moet activeren en hoe dat in z'n werk gaat is inmiddels zo vaak voorbij gekomen dat je dat toch echt wel had terug kunnen vinden met een zoekopdracht in het forum.

Je hebt je antwoord nu al, maar in het vervolg zouden we toch graag willen zien dat je zelf al moeite hebt gedaan om iets te vinden hierover.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.