Toon posts:

dia/ slideshow programma

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoi,
ik ben op zoek naar een geavanceerd slideshow programma, niet zoiets als photostory 3, dat voldoet absoluut niet. Ik denk aan Pinnacle studio ultimate versie 10 of 11 (eigenlijk video-editing programma) maar daar hoor ik slechte berichten over. Om een idee te geven van wat ik zoek: PIP is noodzakelijk en ook dat als er in een foto een pan of zoom gemaakt wordt de snelheid (de tijd) van de beweging in te stellen is. een tamelijk professioneel programma dus.
wie heeft ervaring met dit soort programma's en kan mij adviseren?
grt herman

Verwijderd

Proshowgold?

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:51

Zoefff

❤ 

Het is fijn dat je een idee geeft wat je zoekt, maar nog prettiger zou zijn om een idee te geven wat je al gezocht hebt ;)

M.a.w. er zijn _zo_ veel slideshow programma's te vinden met bijvoorbeeld Google of de GoT search dat ik me haast niet kan voorstellen dat je niets bruikbaars vind als je die twee gebruikt. Je zal in ieder geval een flink eind in de richting komen, en als je daarna nog specifieke eisen hebt waarvoor je echt niets kan vinden, dan kan je hier om hulp vragen. Maar dan verwachten we wel een duidelijke uiteenzetting wat je al gevonden hebt, en waarom dat wel of niet voldoet :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Dit topic is gesloten.