Ik heb een AMD 6000+ tray processor aangeschaft en ben nu op zoek naar een geschikte koeler, wie kan mij er een adviseren?
hier een link naar de pricewatch met alle koelers die op je processor passen. Link
ik heb eerder op pricewatch gekeken, maar ik zie dat veel van de koelers geschikt zijn voor AMD processoren tot bijvoorbeeld 5200+, dus ik vraag me af welke type geschikt zijn voor een 6000+. Bij veel van de koelers staat geen omschrijving
De koelers die een 5200+ koel kunnen houden, doen dat ook met een 6000+. Zoveel verschil is er niet.
Yes, but no.
Het verschil tussen 2,6 ghz. en 3 ghz. zou toch wel voor aardig wat meer warmte kunnen zorgen...
Je zou denken, maar bij mn X2 4800+ zat nochtans dezelfde koeler als bij een sempron 2600+. Veel lawaai, maar werkte prima.
Yes, but no.
Ik heb zelf een 6000+. Het is niet zo'n hete als men beweerd. Ik heb zelf nu een Artic Cooling Freezer 64 Pro (of hoe die ook heet) erop zitten. Hij wordt niet zo heet, na constante load wordt ie niet warmer dan 45 graden.
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Heb laatst een systeem met een X2 6000+ Tray in elkaar gezet, hier hebben we een Cooler Master Hyper TX AMD voor gebruikt, koelt erg goed en als je smart-fan of Q-fan gebruikt is ie onhoorbaar...
En hij is ook nog eens goedkoop, pricewatch
En hij is ook nog eens goedkoop, pricewatch
GigaByte GA-A75M-UD2H, AMD Fusion A8-3870, 8GB PC12800, 750GB
Bedankt voor de informatie, ik heb ondertussen de Artic Cooling Freezer 64 pro besteld. Ik had niet verwacht dat deze voldoende koeling zou bieden voor een 6000+ met 125 watt.
Pagina: 1