Iets grotere database importeren (mysql)

Pagina: 1
Acties:

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Nu online
Hallo,

Ik zit met een probleem, ik probeer een database bestand (7MB) te importeren, deze heb ik geëxporteerd via phpmyadmin.

Via phpmyadmin kan ik deze niet importeren, omdat hij het bestand te groot vind. Hoe kan ik hem wel terug importeren? (heb geen directe toegang tot de server) (alleen phpmyadmin e.d)

Heb het al geprobeert met bigdump, maar deze geeft een error weer, omdat in het .sql bestand er geen enter volgt na de ; en dat moet dus blijkbaar wel, maar dat heeft de phpmyadmin export nooit gedaan.

Alvast bedankt.

edit:

Draadje mag gesloten worden, iemand anders heeft het al voor mij gedaan, maar vraag me niet hoe 8)7

[ Voor 32% gewijzigd door ZpAz op 15-06-2007 21:06 ]

Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF

• RAJH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Is uploaden naar de server en daarna via PHP importeren d.m.v. exec() misschien een optie?

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Nu online
Ik had het hele bestand geprobeert uit te voeren met 'mysql_query()' had van te voren set_time_limit(0) gedaan zodat het script niet zou stoppen, maar toen ging het te veel geheugen gebruiken, dit had ik ook al verhoogt in php.ini maar dat had ook geen effect.

Maar het is al opgelost.

Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF