ik snap er werkelijk geen hol van:
-gisteren heb ik een format c: gedaan
-alles opieuw geinstalleerd
-heb ik vandaag Outcast gehuurd bij de bieb, wil die em niet goed installen !!!:(
Wat tie doet is ut volgende:
Hij installeerd hem in de opgegegen dir. (c:\program files\outcast), daarna kom ik weer op de desktop, zie ik een icoontje staan van outcast: verdwijnt dat icoontje binnen 5 sec.!!!
Check ik of de dir. op de HD staat: NIETS
Check ik in het startmenu: NIETS
HHHUUUHHH????????
What the fuck? Ik heb 1x (ik heb het spel ondertussen al 5x geinstalleerd, zowel vanaf de D: als vanaf de E:), snel op het icoontje gedrukt toen die er nog was:
Ik kreeg toen de intro te zien. Errug cool hoor. Maar ja; ik wil wel het hele spel spelen!!
Wat kan er aan de hand zijn?
Systeem:
PentiumIII450
192MB SDram
Hercules MX retail
- niks overgeclocked.
Ideeen AUB...?
-gisteren heb ik een format c: gedaan
-alles opieuw geinstalleerd
-heb ik vandaag Outcast gehuurd bij de bieb, wil die em niet goed installen !!!:(
Wat tie doet is ut volgende:
Hij installeerd hem in de opgegegen dir. (c:\program files\outcast), daarna kom ik weer op de desktop, zie ik een icoontje staan van outcast: verdwijnt dat icoontje binnen 5 sec.!!!
Check ik of de dir. op de HD staat: NIETS
Check ik in het startmenu: NIETS
HHHUUUHHH????????
What the fuck? Ik heb 1x (ik heb het spel ondertussen al 5x geinstalleerd, zowel vanaf de D: als vanaf de E:), snel op het icoontje gedrukt toen die er nog was:
Ik kreeg toen de intro te zien. Errug cool hoor. Maar ja; ik wil wel het hele spel spelen!!
Wat kan er aan de hand zijn?
Systeem:
PentiumIII450
192MB SDram
Hercules MX retail
- niks overgeclocked.
Ideeen AUB...?
" Play the violent strings of my symphony "