HELP Outcast wil niet installen / werken :(

Pagina: 1
Acties:

• Symphony-X
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-02 13:40
ik snap er werkelijk geen hol van:

-gisteren heb ik een format c: gedaan
-alles opieuw geinstalleerd
-heb ik vandaag Outcast gehuurd bij de bieb, wil die em niet goed installen !!!:(

Wat tie doet is ut volgende:
Hij installeerd hem in de opgegegen dir. (c:\program files\outcast), daarna kom ik weer op de desktop, zie ik een icoontje staan van outcast: verdwijnt dat icoontje binnen 5 sec.!!!
Check ik of de dir. op de HD staat: NIETS
Check ik in het startmenu: NIETS

HHHUUUHHH????????:?

What the fuck? Ik heb 1x (ik heb het spel ondertussen al 5x geinstalleerd, zowel vanaf de D: als vanaf de E:), snel op het icoontje gedrukt toen die er nog was:
Ik kreeg toen de intro te zien. Errug cool hoor. Maar ja; ik wil wel het hele spel spelen!!

Wat kan er aan de hand zijn?

Systeem:
PentiumIII450
192MB SDram
Hercules MX retail
- niks overgeclocked.

Ideeen AUB...? ;(

" Play the violent strings of my symphony "

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Op donderdag 08 februari 2001 14:49 schreef Symphony-X het volgende:
-heb ik vandaag Outcast gehuurd bij de bieb,
daar heb ik dus nooit van gehoord?
kun je PC spellen huren bij de bieb??

http://psnprofiles.com/AfthyX

• Symphony-X
[b]Op donderdag 08 februari 2001 14:51 schreef aftermath het volgende:
daar heb ik dus nooit van gehoord?
kun je PC spellen huren bij de bieb??
...Ja, in Den Bosch wel. Wel tof zo'n snelle reply. Jammer dat ut geen antwoord is op mijn vraag.

Verwijderd

dat klopt !!! ... je draait zeker SE van win 98 ? daar is een patch voor gekomen en staat op de homepage van outcast, dezelfde patch is ook voor WinME en Win2k nodig,

ik hoop je hier mee geholpen te hebben :)

Groeten Crea *D

• Symphony-X
Wow, ik zal es ff kijken of ut werkt.

Wel een flinke patch zeg: 6 x 1.95 MB. En dat moet ik downen met een 56K6 modempje ;(.

Ik hoop dat ut werkt, ik denk ut wel: mijn probleem stond bovenaan de lijst met bugs, die de patch oplost :)

Ik laat ut nog wel ff weten, maar eeh, alvast bedankt he :D!

• cutter
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

ben de webmaster van www.outcastcorps.com

Er zit een leuke bug in het installatie programma, als je iets hebt dat anders is dan directx6, win98 dan denkt ie van heee hier klopt iets niet er is geen dx6 of win98 ik wis alles. Bedoeld voor als je iets lagers hebt, vervelend alleen dat ie dat ook doe als het hoger is zoals bij dx7 en win2k.

Heb hier een heeeeeele hoop mensen bij moeten helpen 2 jaar geleden toen het spel uitkwam.

Er was wel een 1.3mb patch maar die is weg.

Veel plezier

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:44
Had ik ook, en wat ik deed als de installatie net was afgelopen > ik resette mijn computer :)

• Symphony-X
hee mensen, hartstikke bedankt: hij draait :)!

Erg cool verhaal enz... maar eeh... het ziet er niet echt geweldig uit: software-rendered weet je wel.

Is er een patch ofzo om em hardware-rendered to krijgen, want echt rete-soepel draait tie niet: eigenlijk net als bij delta force (ook software-rendered). Het is toch kut dat Quake3 en Unreal Tourn. perfect draaien, maar Outcast niet echt :( Draai al op 400x300, maar voor de rest alles op zun hoogst qua setting/details.

ideeen? thx!

• Symphony-X
Sorry dat ik zo ongeduldig ben, maar .... eehh...

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

JK

Je harddisk formateren voor zo'n klote spel als Outcast... dat spel is ECHT lelijk joh.. en geen reet aan :)

Zonde van je tijd eraan :)
Maargoed, ik was een GOTY Unreal tOUrnament mod aan het downloaden.. 36mb. Issie binnen, is die ZIPfile gewoon corrupt... nou je had me moeten horen :)

• Symphony-X
Op donderdag 08 februari 2001 21:35 schreef JK het volgende:
Je harddisk formateren voor zo'n klote spel als Outcast... dat spel is ECHT lelijk joh.. en geen reet aan :)
Zonde van je tijd eraan
Neeeeeeeeee.... zo gek ben ik niet 8-). Ik had mun schijf toevallig gister geformateerd, omdat windows gewoon zwaar kut liep... traag en allerlei dingen gingen shit; cd's branden, spellen enz.

Dus eeh..:P
Maar Outcast valt mij inderdaad een beetje tegen nou ik verder ben gekomen in het spel. De intro vond ik werkelijk geweldig, maar de graphs gaan me steeds meer tegenstaan (behalve het licht en het water dan: das wel errug vet gemaakt...maar alles is zo fuckin' korrelig) en ik vind de verhaallijn een beetje warrig.

Misschien als ik wat verder speel, maar ik betwijfel het.

thx allemaal voor de support enz. :Y)

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

JK

Shenmue op de Dreamcast is mooier.. en daar komt ook nog eens een deel 2 van uit :) Of die is er zelfs al. Heb zelf nog geen Dreamcast, maar ben 'm wel van plan te kopen.. eerst de Playstation de deur uit werken en dan meteen een DC kopen.
Outcast was vroeger heel wat met D3D, nu is het niets meer.

• cutter

cutter

Wannabe i7 fanboy

http://homepage.cistron.nl/~mkeulen/techno.htm

Dit is een verhaaltje van mijn hand over de engine in outcast.
Heeft alles te maken dat outcast voor het landschap geen polygonen gebruikt maar voxels. 3d kaarten kunnen voxels niet acceleraten. De gebouwen en karakters zijn wel gemaakt met polygonen. Die zou je kunnen accelereren alleen dat zou te veel vergen van de toen gangbare processorcapaciteit van de compu. (pIII 400 was toen maximaal).

De resolutie is gemaxed op 512x384 omdat dit het maximale is wat processormatig mogelijk is.

Delta Force maakt ook bebruik van voxels. Het landschap in outcast is een van de beste die ik ooit heb gezien. Vooral als je in okaar bent zijn de bossen echt briljant. Dit krijg je niet voor elkaar met polygonen omdat je er te veel van nodig zou hebben. Dat konden de toenmalige processoren en grafische kaarten nog niet aan. Meer over voxel technologie hier:
http://www.appeal.be/products/page1/Outcast_GDC/outcast_gdc_1.htm

Outcast2 (release q2-q3 2002) maakt geen gebruik meer van voxels meer in dit artikel.
http://www.outcastii.net/main/rumeurs/outcast_2_preview.html

Het is spel is echt briljant, het kost je een godsvermogen aan tijd maar de verhaallijn is goed, de muziek is geweldig en het combineert actie met adventure. Probleem met het spel is dat er geen multiplayer in zit dus het was snel afgelopen met de populariteit. En de mensen die quake UT SOF gewend waren vonden inderdaad de graphics erg kut. Maar het belgische bedrijf dat het spel heeft ontwikkeld het wel een zeer origineel spel op de kaart gezet. (www.appeal.be)

• cutter

cutter

Wannabe i7 fanboy

Op donderdag 08 februari 2001 19:47 schreef Symphony-X het volgende:

ideeen? thx!
Ram is het beste wat je voor het spel kan doen min 128mb verder is een 400mhz processor voldoende om em lekker te laten draaien.
Pagina: 1