De auto van m'n vader, een Golf IV 1.6 16V, begint een beetje kuren te vertonen. Als ik zo'n 50-60 km/h rijdt heeft ie soms de neiging om het toerental van zo'n 2800-3000 rpm terug te laten vallen naar 1000-1200 rpm. Dit duurt heel erg kort (1 á 2 seconden) en dan gaat ie weer terug naar het normale toerental, dat hoort bij de hoeveelheid gas dat ik geef.
Nu ben ik er vandaag mee langs de garage geweest, en de monteur vertelde me dat ie niet zo een twee drie kon vertellen waar het aan lag, omdat er geen lampjes gingen branden is het niet af te lezen uit de logs van het motormanagement (ofzo
). Nu gaan we 18 juli drie weken op vakantie en dan brengen we hem naar de garage om het uit te laten zoeken, omdat we hierdoor de auto langere tijd kwijt zijn.
Nu wil ik de autokenners hier vragen of dit probleem bekend klinkt? En hoe ernstig het is...
Nu ben ik er vandaag mee langs de garage geweest, en de monteur vertelde me dat ie niet zo een twee drie kon vertellen waar het aan lag, omdat er geen lampjes gingen branden is het niet af te lezen uit de logs van het motormanagement (ofzo
Nu wil ik de autokenners hier vragen of dit probleem bekend klinkt? En hoe ernstig het is...