Toon posts:

Nvidia Geforce 7950GX2 schermresolutie wordt niet behouden

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb onlangs mijn drivers ge-updated van mijn Geforce 7950 X2 via de nvidia-site.

Nu kan ik mijn schermresolutie in 1024x768 veranderen of elke andere, dit is allemaal geen probleem.
Maar wanneer ik Windows XP terug opstart komt het automatisch in 800x600 resolutie terecht.

waaraan kan dit liggen?

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Euhmm lijkt me vrij logisch?

Nieuwe drivers: Geven problemen.

Ga terug naar je oude drivers en kijk of het probleem dan weg is. Zo ja probeer wat nieuwere drivers dan je oude maar niet de allernieuwste.

• yassine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:53

yassine

Nothing to it but to do it!

doe ook wat aan je titel. ;)

Gebruik Driver cleaner voor het verwijderen van je oudere versie(s) in veilige modus voor het beste resultaat. Om vervolgens de nieuwste driver te instaleren!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:44

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Bekijk wat je als laatste hebt veranderd aan het systeem. In dit geval zijn dat de drivers en is het aannemelijk dat het probleem daar ligt. Ik stel voor dat je de huidige drivers grondig verwijderd met behulp van Driver Cleaner en vervolgens opnieuw drivers voor je kaart installeert, ik zou dan voor een versie waarvan je weet dat die goed werkt.

Met een beetje inzet had je dit al gemakkelijk zelf kunnen inzien en kunnen doen. Dat is dan ook de reden dat ik je topic dicht maak. Voordat je een topic opent verwachten we namelijk wel dat je zelf al een aantal dingen geprobeert hebt, zo wordt dit namelijk nogal een "simpele" vraag.
Verder geef je ook erg weinig informatie over je systeem.

En de titel heb ik even gefixed

[ Voor 3% gewijzigd door Ultraman op 16-06-2007 12:56 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Dit topic is gesloten.