Toon posts:

TV-kaart mist onderdeel

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een tijd geleden een tv kaart gekocht, de Hauppauge WinTV PVR-150. Toen ik heb had ontvangen en uit zakje haalde lag er een losse condensator onderin het zakje. Ik dus terug naar de winkel om te ruilen, maar "ik kon niet bewijzen dat het in de winkel gebeurd was". Dus ik heb hem maar anageslten, en hij deed het ok gewoon.
Maar laatst wou ik de s-video poort gebruiken, en deze stoort behoorlijk, beeld vliegt alle kanten op enz. Weten jullie misschien of dit aan de missende condensator ligt (ik ben hem kwijt, dus er zelf aanzetten gaat ook niet)

En heeft iemand misschien exact dezelfde kaart en is bereid om te kijken wat voor condensator het precies is zodat ik er een kan kopen en erop solderen. (Het gaat om c122) Op de sticker staat:

WinTV-PVR-150
Multi-PAL
26559 LF
Rev F089

foto:

http://www.double-impact.org/images/dump/tvkaart.JPG

//Sander

Verwijderd

geloof het of niet, maar als jij vindt dattie iets mankeert mag de winkel gaan bewijzen dat het niet aan hun ligt :P
(althans binnen een bepaalde periode, moet je ff opzoeken)

niet nadenken of dat logisch is, maar gewoon gebruik maken van de mogelijkheden :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem intussen al een hele poos in gebruik, omdat ik dacht dat hij dat onderdeel kennelijk wel kon missen. En aangezien in nogal eens wat kwijtraak, is de bon nu ook zoek... :P

Verwijderd

Topicstarter
Het is al een tijdje stil in dit topic, vandaar deze kick. Iemand nog ideën?

• Sendy
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Vraag in de winkel of je misschien even het nummer van die condensator mag opzoeken?

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Ik heb even gekeken of ik plaatjes kan vinden van die kaart en tot nu toe heb ik deze:
Afbeeldingslocatie: http://i7.ebayimg.com/04/i/000/a5/0b/959d_1_b.JPG

Het ziet er nog niet naar uit of hier wel een condensator moet zitten.
verkeerd gekeken :S

[ Voor 6% gewijzigd door Kixtart op 18-06-2007 14:24 ]

☻/
/▌
/ \

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
k heb de kaart voor me liggen.

Rev nummer van mij is E260

De condensator heeft de volgende waardes:

5i
47
16V

Verwijderd

Topicstarter
Hartelijk bedankt voor jullie reacties, nu moet ik nog zien dat ik de juiste condensator op de kop kan tikken, en dan mijn soldeer skillz gebruiken :P

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-06 12:11

Vuurvoske

Nunquam cede!

Hauppage mailen en vragen om een vervangend exemplaar?

Beroeps brabander

Pagina: 1