pauze tijdens bootproces

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• stefans
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-03 18:52
Ik heb nu toch weer eens wat vaags
heb allemaal dezelfde pc's samengesteld:
GigaByte GA-MA69VM-S2
AMD Athlon 64 X2, 3600+ (65w), Socket AM2, Boxed
Corsair ValueSelect, 1024 MB, DDR2, PC5300, 667 MHz, 2 x
Western Digital Caviar RE, 160 GB, 7200 RPM, 16 MB, SATA II

waarvan 1 server met een highpoint rocketraid 2310 die nu dus raid 5 draait met 4 schijven (1hotspare)

maar nu is het dus zo dat de server tijdens het opstarten gewoon in 1x doorgaat met laden maar de rest van de computers hebben tijdens het opstarten alshetware een dode periode (zo'n 10 seconden/wanneer je het balke ziet lopen)
geen hdd activiteiten endergelijke. Voor de rest zijn de server en de overige pc's dus allemaal hetzelfde (zelfde os en drivers evenals de bios instelling behalve dan dat de server de obnbaord sata controller is uitgeschakeld) Is hier misschien een oplossing voor??

[ Voor 9% gewijzigd door stefans op 15-06-2007 18:24 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ik heb geen idee waar je nu precies mee bezig bent, omdat je een paar heel essentiele zaken in je topicstart bent vergeten.
Neem de Windows Clients - Policy nog eens door wat we verwachten van een goede topicstart en wat daar in hoort te staan (en een goede topictitel hoort daar ook bij).

Deze poging gaat dicht, je mag een nieuw topic starten waar de benodigde info wél in terug te vinden is.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.