Afgelopen jaar ben ik op vakantie geweest naar Pula. Een prachtige omgeving, en ik heb dan ook veel gefotografeerd. Dit is de eerste keer dat ik mijn eigen werk post, dus niet al te vernietigend graag
Alle foto's zijn genomen met een Canon Ixus 60 en bewerkt met photoshop. Foto's zijn klikbaar.

#6 Rovinj

En toen ging ik een rondvlucht maken. vanuit de lucht kan je pas echt zien hoe mooi de kust in Istrië is. Allereerst het toestel zelf, dat ze nog effe aan het bijvullen waren

En natuurlijk een zonsondergangetje.

Zo dat was het dan alweer. Laat de kritieken maar komen. Ik kom net om de hoek kijken wat betreft fotografie, dus er kan hier en daar nog wel wat beter.

Alle foto's zijn genomen met een Canon Ixus 60 en bewerkt met photoshop. Foto's zijn klikbaar.

#6 Rovinj

En toen ging ik een rondvlucht maken. vanuit de lucht kan je pas echt zien hoe mooi de kust in Istrië is. Allereerst het toestel zelf, dat ze nog effe aan het bijvullen waren

En natuurlijk een zonsondergangetje.

Zo dat was het dan alweer. Laat de kritieken maar komen. Ik kom net om de hoek kijken wat betreft fotografie, dus er kan hier en daar nog wel wat beter.
[ Voor 4% gewijzigd door MenN op 15-06-2007 17:29 ]
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic" - Arthur C. Clark