bestand beveiliging na nieuw moederbord

Pagina: 1
Acties:

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Topicstarter
Ik heb laatst nood gedwongen mijn moeder boord vervangen, waarbij ik dus ook mijn harde schijf moest formateren. Eerst een backup op een 2de hdd gemaakt en daarna geformateerd. Windows XP opnieuw geinstalleerd met updates en drivers. Nu wil ik mijn bestanden weer bewerken/verplaatsen/copiëren, maar dan zegt windows dat ik niet genoeg rechten heb om ze te openen. Documenten worden wel geopend maar er staat dan niks in. Is er een manier om er voor te zorgen dat ik weer bij die bestanden kan? Ze zijn echt belangrijk en ik heb ook wel ergens anders een backup van een deel maar daar kan ik nu (onbepaalde tijd) niet bij.

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Verwijderd

Bij de eigenschappen van de map -> (tab)Beveiliging -> Geavanceerd -> (tab) eigenaar -> Deze vervangen door je nieuwe gebruikers account of admin.

• ymoona
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:21
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 17:19:
Bij de eigenschappen van de map -> (tab)Beveiliging -> Geavanceerd -> (tab) eigenaar -> Deze vervangen door je nieuwe gebruikers account of admin.
En bij bij XP home werkt dit alleen in de veilige modus

https://f1nerd.nl

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Topicstarter
wat het vreemde is, is dat (bijvoorbeeld) niet alle muziek bestanden zijn "gelockt" ze lijken willekeurig beveiligd te zijn.
als ik op het bestand klik en het probeer te wijzigen dan zegt hij dat ik geen toestemming heb :(

|:( moet beter lezen, ik heb het op de mappen uitgevoerd en nu werkt tot nu toe alles weer naar behoren. :)

[ Voor 21% gewijzigd door Borgoth op 15-06-2007 19:17 ]

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!