Tsja, ik hou niet zo van die goedkope kaartjes omdat ze in 99% van de gevallen tv zenders niet in volgorde kunnen opslaan, dus ned1 op 1, ned2 op 2 enz... Ze zetten het in de volgorde waarin het door de kabelexploitant wordt aangeboden... Maar als je daar genoegen mee neemt... Ik zou toch iets meer uitgeven aan een echte goede kaart van hauppauge of Miro (Pinnacle), die laatste heb ik...
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Ja ik heb die pinnacle rave gezien bij een ander zaakie voor 115piek alleen die had geen stereo en ik wil toch wel graag stereo en die kaarten zijn rond de 300piek.
Dus het verschil tussen 100 en 300 is nogal erg groot.
Dus als de zender volgorde enzo brak is kan ik wel mee leven, maar dan moet ik wel weten of de kwaliteit acceptabel is??
Dus het verschil tussen 100 en 300 is nogal erg groot.
Dus als de zender volgorde enzo brak is kan ik wel mee leven, maar dan moet ik wel weten of de kwaliteit acceptabel is??
Verwijderd
De software die erbij zit stinkt aars (en is duits). . Je kan het geluid niet standaard uizetten van je tv. Dat betekend ook als het app is afgesloten gaat ie nog door met lullen.
Um kan je niet met andere software klote dan??
Enne wat is daadwerkelijk de kwaliteit van het beeld??
Enne wat is daadwerkelijk de kwaliteit van het beeld??
Verwijderd
http://www.lifeview.com/li/frame1.htm voor de drivers. Lijkt me sterk dat die duits zijn.
Ja vaag lijkt een amerikaans bedrijf misschien hebben ze voor de europese markt alleen kaarten met duitse software??
Of ik keek gewoon gaar en was het geen lifeview dat kan ook natuurlijk
Of ik keek gewoon gaar en was het geen lifeview dat kan ook natuurlijk
Verwijderd
Ik heb een vrien en die heeft dus zo'n duits kaartje gekocht bij de mediamarkt. En hij kwam erop trug. Ik geloof dat de beeldkwaliteit niet slecht is aangezien ze allemaal standaard tuners gebruiken. Als je wijs wilt doen koop je er gewoon 1tje van miro/Pinnacle ofzo. Dan zit je zeker goed..
Een PCTV kost 169,-. Dan heb je echt een topkaart hoor! Stereo en teletekst, zendervolgorde in te stellen enz... Veel meer waar voor zijn geld, bovendien een makkelijke interface
die lifeview is GOED....
deze heeft hardware mpeg2 coder/decoder.... dus full pal resolutie opnemen !!!!!!
perfecte kaart!
deze heeft hardware mpeg2 coder/decoder.... dus full pal resolutie opnemen !!!!!!
perfecte kaart!
if broken it is, fix it you should
Kijk eens in de pricewatch? 
Zo ben ik er ook achter gekomen, ik heb zelf een tweedehands PCTV Pro (dus met radio) gekocht en daarvoor ook zo'n goedkoop kaartje ingeruild, geen spijt van.
Zo ben ik er ook achter gekomen, ik heb zelf een tweedehands PCTV Pro (dus met radio) gekocht en daarvoor ook zo'n goedkoop kaartje ingeruild, geen spijt van.
Pagina: 1