Hallo,
Over dit onderwerp zijn er al veel posts, en op het internet staat er ook wat, maar ik kan er nog steeds niet aan uit!
Ik heb een Wlan router in de bureau staan (USR Maxg ADSL router) die ons huis van Wlan voorziet, maar ik wil in de tuin ook ontvangst hebben! dus hiervoor zou een wlan extender dienen.
Maar, ik heb nog een router beschikbaar, een asus wl500g (die hier nu staat te niksen), en ik zou deze willen gebruiken om ons bereik te vergroten.
Dus moet ik enkel nog weten hoe ik alles moet instellen...
Er zijn nog 2 opties:
Alvast bedankt.
Over dit onderwerp zijn er al veel posts, en op het internet staat er ook wat, maar ik kan er nog steeds niet aan uit!
Ik heb een Wlan router in de bureau staan (USR Maxg ADSL router) die ons huis van Wlan voorziet, maar ik wil in de tuin ook ontvangst hebben! dus hiervoor zou een wlan extender dienen.
Maar, ik heb nog een router beschikbaar, een asus wl500g (die hier nu staat te niksen), en ik zou deze willen gebruiken om ons bereik te vergroten.
Dus moet ik enkel nog weten hoe ik alles moet instellen...
Er zijn nog 2 opties:
- wl500g via een netwerkkabel aan het bestaande netwerk koppelen
- wl500g enkel in het stopcontact steken, en het wireless opvangen en terug doorsturen
- zet dhcp server af, een geef router een vast ip.. sluit aan op een lan poort; en dan ?
- helemaal geen idee van ? iets met wds ?
Alvast bedankt.