Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gezocht: merk auto

Pagina: 1
Acties:

• drooger
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-11 17:33

drooger

Falen is ook een kunst.

Topicstarter
Al enige tijd staat er een witte oldtimer langs de route die ik fiets van campus naar Saxion, in Enschede. Ik vraag me af welke auto, en van welk merk het is.

Het logo is in de vorm van een bliksemschicht (logo van Opel, maar dan gekanteld en +- 45 graden gedraaid)

De auto zelf ziet eruit als een soort opel kadett type A.

Weet iemand van welk merk dit is, en het liefst welke auto precies?

“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice

• daanNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-11 22:54
Maak eens een foto. Dan kan ik je vast wel verder helpen ;)

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

een opel met een gedraaid logo? :+

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• Sneak0r
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:27
Haha :D. Je kunt ook even het kenteken noteren/onthouden en even op de site van de RDW invoeren. Weet je naast het merk ook direct de specs ;)

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-11 11:45
Waar staat die auto precies ? ik kom er vanavond in de buurt. is het niet die trabant die bij autohandel Europa staat ?
Denk het wel, aan de 'bliksemschicht' oid te zien : Afbeeldingslocatie: http://trabant.shocauto.com/images/B7155.jpg

• drooger
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-11 17:33

drooger

Falen is ook een kunst.

Topicstarter
Dat is het logo idd, van trabant.

Ik had idd het kenteken kunnen opzoeken, maar heb er niet aan gedacht. Iig bedankt.

“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice

Pagina: 1