Toon posts:

VGA resolutie verhogen met hardware ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Wij gebruiken vaak vga over ftp omvormers. Nu is het probleem dat wij van 1 naar 4 gaan via die omvormers : 1 zender en 4 ontvangers.
Op één van die ontvangers zou de resolutie hoger moeten zijn dan op de rest.

Bestaat er nu een toestel waarmee we het vga signaal van resolutie kunnen verhogen ?

Dus vga in 1280 * 1024 naar vga uit 1900* ....

Thanks

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Je moet de input dan upscalen natuurlijk, en ik vraag me af of je monitor die eraan hangt dat niet kan doen. Je zegt vrij weinig over de setup die je hebt, dus ik zou zo niet wetenw at de mogelijkheden zijn.
Dat input signaal, wat wil je daarmee doen? Is dat enkel voor de weergave of wil je het nog capturen oid?

Verwijderd

Topicstarter
Terw_Dan schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 20:40:
Je moet de input dan upscalen natuurlijk, en ik vraag me af of je monitor die eraan hangt dat niet kan doen. Je zegt vrij weinig over de setup die je hebt, dus ik zou zo niet wetenw at de mogelijkheden zijn.
Dat input signaal, wat wil je daarmee doen? Is dat enkel voor de weergave of wil je het nog capturen oid?
De pc staat in de kelder. Aan de vga uit hangt een vga naar ftp converter met 4 outputs. Die vga naar ftp kan max 1400 * 1050 aan.

Op 3 monitoren boven (19 inch) plaatsen we de ontvanger(ftp naar vga) maar op 1 monitor 24 inch apple screen gebruiken we ook en ftp naar vga, maar bij dat apple scherm zie je rond om rond het beeld een zwarte rand, omdat de resolutie te klein is.

Dus willen we daar gaan upscalen