hoi hoi..
ik ben bezig om een ISA 2004 server te testen in een bestaand domein
installatie liep voorspoeding en het instellen van de firewall was geen probleem
ISA 2004 beid de mogelijkheid om Firewall Policies in te stellen pér gebruiker/groep. De accounts haalt ISA uit de DC van het netwerk.
Als ik een gebruiker wil toevoegen ziet hij de gebruikers uit de Active Directory wel staan, maar als ik ze wil toevoegen aan ISA krijg ik de volgende foutmelding:
Windows cannot process the object with the name "username" because of the following error:
The remote procedure call failed and did not execute
Ook als ik vanuit 'Local Users and Groups' een gebruiker wil toevoegen uit het AD krijg ik dezelfde error
zoeken op google heeft niet voor resultaten gezorgd
heeft iemand anders hier te maken mee gehad? of is hier een oplossing voor?
--EDIT--
Sorry staat fout.. kan iemand het verplaatsen naar WSS.. SORRY
ik ben bezig om een ISA 2004 server te testen in een bestaand domein
installatie liep voorspoeding en het instellen van de firewall was geen probleem
ISA 2004 beid de mogelijkheid om Firewall Policies in te stellen pér gebruiker/groep. De accounts haalt ISA uit de DC van het netwerk.
Als ik een gebruiker wil toevoegen ziet hij de gebruikers uit de Active Directory wel staan, maar als ik ze wil toevoegen aan ISA krijg ik de volgende foutmelding:
Windows cannot process the object with the name "username" because of the following error:
The remote procedure call failed and did not execute
Ook als ik vanuit 'Local Users and Groups' een gebruiker wil toevoegen uit het AD krijg ik dezelfde error
zoeken op google heeft niet voor resultaten gezorgd
heeft iemand anders hier te maken mee gehad? of is hier een oplossing voor?
--EDIT--
[ Voor 4% gewijzigd door hugohugohugo op 15-06-2007 13:41 . Reden: foute plaats.. ]