Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Prijzen toevoegen van gelockte shops

Pagina: 1
Acties:

• rhendriks
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-10 14:06
Ik was aan hhet lijken voor een AMD AM2 socket X2 proc, en mijn oog was gevallen op de ADO4000DDBOX versie, de 65nm, 65W versie.
De goedkoopste is volgens de PW 79,50, terwijl hij bij sallandautomatisering voor 75,76 op de site staat (
Dat scheel 3 euro 74, dus (3.74/79.50) * 100% = 4,7 procent.

Ik denk ik doe iedereen een plezier, en voeg de prijs toe. Maar dat gaat niet omdat het een gelockte shop is. Nu kun je voor gelockte shops wel een fout in de prijs of in de specs doorgeven, maar een prijs toevoegen is er niet bij.
En dus zijn medetweakers in de veronderstalling dat PC Platform het betreffende product het geodkoopste aanbiedt, terwijl een andere, reeds geregistreerde shop, het product voor 4,7% minder levert.

Geen idee om prijzen toevoegen van gelockte shops toch mogelijk te maken, of in ieder geval de mogelijkheid om degene die verantwoordelijk zijn voor het het onderhoud van deze info een berichtje te sturen?

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Is al vaker besproken en beantwoord.

[ Voor 17% gewijzigd door Longbeard op 15-06-2007 17:08 ]

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ik ben het met de TS eens in de zin van:
rhendriks schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 13:27:
...of in ieder geval de mogelijkheid om degene die verantwoordelijk zijn voor het het onderhoud van deze info een berichtje te sturen?
Users het recht geven om toch prijzen toe te voegen bij een lock of het lock systeem verwijderen zit er inderdaad niet in, maar wat als shops de keuze krijgen om een e-mail adres in te vullen waarheen een mail wordt verstuurd als een user op een bepaalde knop drukt?

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Saturnus schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 19:01:
Ik ben het met de TS eens in de zin van:

[...]

Users het recht geven om toch prijzen toe te voegen bij een lock of het lock systeem verwijderen zit er inderdaad niet in, maar wat als shops de keuze krijgen om een e-mail adres in te vullen waarheen een mail wordt verstuurd als een user op een bepaalde knop drukt?
Je kunt een mail naar de shop sturen, maar voorlopig komt er geen "mail de shop" button.

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Longbeard schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 20:59:
[...]

Je kunt een mail naar de shop sturen, maar voorlopig komt er geen "mail de shop" button.
Dat gaat me nou iets te ver. Bij 4 producten heb ik dit gedaan, maar om het te doen bij alles wat ik tegen kom... 8)7 :P