Het is al een paar jaar geleden dat ik voor het laatst actief wat op GoT, maar zit nu wel met een heel vreemd probleempje. Ik heb op een website een hoop directories met foto's staan. Hier wil ik een soor tvan gallery script omheen bouwen om alles toegankelijk te maken. Nu is dat allemaal wel gelukt, maar ik zit met het probleem dat ik de naamgeving van de mappen leesbaar wil maken. Momenteel zijn alle mappen op de volgende manier genoemd "YYYYMMDD". Leesbaar voor ons zou zijn 'DD-MM-YYYY". Nu is er op internet niet echt iets over een situatie als deze geschreven dus ben ik zelf vanalles aan het uitproberen gegaan. Mijn hoop lag dan ook al snel bij de explode functie, maar in beide voorbeelden hieronder ging het fout;
Weet iemand nog een oplossing die wel werkt?
Thanks!
PHP:
1
2
3
4
| $filename = '20070516'; $linktitle = explode ("*", $filename); $linktitletotal = $linktitle[6].$linktitle[7].'-'.$linktitle[4].$linktitle[5].'-'.$linktitle[0].$linktitle[1].$linktitle[2].$linktitle[3]; echo $linktitle; |
PHP:
1
2
3
4
| $filename = '20070516'; $linktitle = explode ("", $filename); $linktitletotal = $linktitle[6].$linktitle[7].'-'.$linktitle[4].$linktitle[5].'-'.$linktitle[0].$linktitle[1].$linktitle[2].$linktitle[3]; echo $linktitle; |
Weet iemand nog een oplossing die wel werkt?
Thanks!