Toon posts:

[Mac Os X] Symbool groter dan 128x128?*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zou het mogelijk zijn om de symbool grote in mappen nog groter te maken dan 128x128?
Zeker in fotografie mappen zou dit erg fijn zijn, aangezien ik ook een groot scherm heb.

Iemand een idee hoe dit zou kunnen?

• GR1221
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:41
Volgens mij was in 10.0 wel een CommandLine hack voor, maar ik meen dat het niet meer kan.

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:51
Volgens mij is het echt 128x128 maximaal.

No production networks were harmed during this posting

• Cain69
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-10-2024
wacht gewoon op leopard die heeft 512x512 voor icons ;)

Verwijderd

@Cain69: Nah, dan ga je ze niet weergeven als icons, dan flip je er gewoon doorheen! :)

• Serenity
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-01-2023
Is het trouwens ook mogelijk voor één map + submappen de grootte in te stellen?

Alles in m'n picture map wil ik namelijk op 100x100 oid zetten - makkelijk als preview. Alleen is het zeer irritant als alles naast de pictures ook zo groot is. 'This window only' neemt de submappen niet mee, en bij 'All windows' is dus alles groot...

Verwijderd

Even in alle submappen instellen dan? Klinkt alsof je te lui bent om het even in te stellen. Het is je eigen gemak weet je.

• Serenity
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-01-2023
Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 06:07:
Even in alle submappen instellen dan? Klinkt alsof je te lui bent om het even in te stellen. Het is je eigen gemak weet je.
Ik heb m'n foto's en plaatjes ingedeeld in een paar honderd submappen; als het er 10 waren had ik ze wel afzonderlijk ingesteld.

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:45
Dan moet je even de .dsstore bestanden kopieren naar alle submappen, misschien kun je iets doen met een scriptje :).
Pagina: 1