Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PW] "Productinformatie van de fabrikant" nu 2 keer klikken

Pagina: 1
Acties:

• Kuhlie
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Ik ben lui. Ik geef het toe. Waarom kan "Productinformatie van de fabrikant" niet gewoon zoals vroegah op de hoofdpagina van een price-watch-pagina? Nu moet ik eerst op Productinfo klikken, en da's werk. Het zal allemaal conceptueel heel goed in elkaar zitten, maarre... tja, op die pagina staat over het algemeen helemaal niks nuttigs, behalve die mooie link.

Aan de andere kant staat er wel een fabrikant-code op de hoofdpagina van het product. Kan de productieinformatie-van-de-fabrikant-link er niet gewoon naast? Ruimte zat.

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

De Productinfopagina zal in de loop van dit jaar gevuld worden met relevante data, data waarbij de fabrikantlink past. Deze link zal dan ook daar gehandhaafd blijven.

• Dothan
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-12-2021
Ook ik vind dit irritant, op de site van de fabrikant is veel meer te vinden over het produkt. Ook ik zou het weer zoals eerst hebben dat je maar 1 keer hoeft te klikken om die link te krijgen.

┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓

• Dothan
Kan het niet zo gemaakt worden dat als je op die link van de fabrikant klikt er niet geopend wordt in een nieuw venster, maar gewoon het venster behouden wordt?

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Dothan schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 22:56:
Kan het niet zo gemaakt worden dat als je op die link van de fabrikant klikt er niet geopend wordt in een nieuw venster, maar gewoon het venster behouden wordt?
Je kan je post ook editten.

Maar in een nieuw venster kun je zelf in de browser instellen of bij klikker rechtermuisknop gebruiken.
Ik vind het extra klikken naar de productinfo ook irritant. Vroeger was soms alles beter ;)

LinkedIn WoT Cash Converter

• joh14vers6
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-06-2024
Het komt regelmatig voor deze link naar de productinfo van de fabrikant een link is to nothing.

Systeem van Joh14vers6 Team Joh14vers6 Gear: Sony 550, HS3600, Minolta 50mm/1.7, Tamron 10-24mm, Minolta 24-105, Minolta 100-300 (D) Te koop: Sigma 10-20mm KM 18-70mm

• Dothan
PcDealer schreef op zondag 15 juli 2007 @ 12:43:
[...]

Je kan je post ook editten.

Maar in een nieuw venster kun je zelf in de browser instellen of bij klikker rechtermuisknop gebruiken.
Ik vind het extra klikken naar de productinfo ook irritant. Vroeger was soms alles beter ;)
Als ik mijn post edit, komt het topic niet bovenaan de lijst en leest niemand het
2e:
Als ik dat instel; Dat kan niet in IE, wel in firefox, dan gebeurt dat bij iedere web site, en dat is niet de bedoeling. En met de rechtermuisknop krijg ik een nieuw venster en dat wil ik niet.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Dothan schreef op maandag 16 juli 2007 @ 15:22:
[...]

Als ik mijn post edit, komt het topic niet bovenaan de lijst en leest niemand het
offtopic:
Er zit niet twee uur, maar 2 dagen en 2 uur tussen posts :o
Excuus :)

LinkedIn WoT Cash Converter

Pagina: 1