Toon posts:

[Outlook 2003] loopt vast bij openen van mail *

Pagina: 1
Acties:
  • 149 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi iedereen, ik heb diverse problemen met outlook, maar dit is de ergste:

Als ik outlook open, werkt alles goed, vervolgens bekijk ik mijn emails......daarna wil ik mijn mail daadwerkelijk (per stuk) openen om deze geheel te leen, dan geeft outlook een foutmelding:

- Error: onscreen display window reageert niet

Iemand enig idee waar dit vandaan komt en hoe ik dit kan verhelpen, kan nu geen volledige mail lezen, enkelt de korte omschrijving!

Alvast bedankt!!

Ps. het gaat om outlook 2003

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Heb je alle updates al geinstalleerd?

Money for nothin' and your chicks for free

Verwijderd

Topicstarter
Ja, gaat automatisch! Snap er niets van......

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 12:34:
Ja, gaat automatisch! Snap er niets van......
Ook alle office updates ?

Money for nothin' and your chicks for free

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

^^ dus updates van Windows en van Office.

En heb je plugins geinstalleerd? En een virus- of andere contentscanner? Werkt het welk onder een andere account? Wat zegt het event log? Wat zijn de andere problemen, misschien symptomen van hetzelfde? Gaat het ook fout als je het preview scherm aan zet?

En is het bij alle mails, of bijv. alleen RTF/HTML mails? <-- en als dat het geval is, check eens wat er gebeurt als je instelt alleen platte tekst te willen zien ipv. die opmaakmeuk.

Kortom: je zegt alleen dat Outlook vastloopt. Da's niet genoeg om je te kunnen helpen ;) Ik pas trouwens de topictitel nog even aan, want "Outlook problemen!!" is wel schreeuwerig maar niet informatief. En dat is precies verkeerd om :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal eens even het een en ander laten aan scanners laten lopen even kijken wat die zeggen! Het is iig geen virus of spyware, scan vanmorgen gedaan met meerdere scanners!

Excuus voor de topictitel! Zal er voortaan opletten!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Hoewel virusscannen ook zeker geen kwaad kan, vroeg ik het eerlijk gezegd juist met de gedachte dat de virusscanner zelf de boosdoener zou kunnen zijn :) Maar verschillende scanners: heb je er meer dan 1 geinstalleerd, of scan je alleen maar met webgebasseerde scanners? <-- dat eerste zou juist wel eens het probleem kunnen zijn, dat tweede is (in mijn nederige mening) niet veilig.

^^ Nog een vraagje vergeten: als je hangt, wat zie je dan in de taakmanager (ctrl-shift-esc), is er iets dat 99% van de CPU-tijd opslokt?

[ Voor 28% gewijzigd door F_J_K op 15-06-2007 13:00 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1