Toon posts:

Setup Windows 2003>> Geen vaste schijven gevonden

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zit even met een probleempje.

Ik ben een Windows 2003 server aan het installeren. Ik werk met een RAID 1 van 500 GB.

Wanneer ik windows setup laat laden krijg ik een BSOD vanaf het moment dat hij de mogelijk geeft om de installatie te starten.

Wanneer ik Windows Setup laad en F6 gebruik om een stuurprogramma voor de RAID te laden loopt setup wel door tot de mogelijk om 2003 te gaan installeren maar wanneer ik dan op enter druk op windows te gaan installeren, krijg ik de melding: Setup kan geen vaste schijf stations vinden blablabla.

Terwijl de drivers voor de RAID zijn geladen.

het betreft de volgende computerconfiguratie

MoBo: Foxconn G9657MA.
CPU: E6600
Geheugen: 2GB DDR 800 Take MS
Harde schijven: 2x 500GB Samsung RAID 1

Wie kan me helpen??

Groet,

Wouter

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-02 08:46

FastBunny

Give it the Works !

Als je op F6 drukt moet je wel een floppy in je floppy drive stoppen voor het laden van de driver, hierna kun je deze kiezen en wordt deze geladen. Als je geen floppydrive hebt zul je de drivers voor je RAID controller op de Installatie cd moeten slipstreamen.

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de stuurprogrammas wel geladen zoals in mijn bericht te lezen was. dus vreemd genoeg is dat het probleem niet.

Ik heb ze gewoon van de CD afgehaald:S

Hij geeft ook de melding dat de drivers geladen zijn.

Dus iets anders??

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-02 07:02

Woohooo

Smilie, James Smilie

Heb je waarschijnlijk de verkeerde drivers gepakt, van een 2e controller ofzo.

Verwijderd

Topicstarter
Ja idd. Ik gebruikte de JMICRON en de ICH8 tegelijk en werkte met de JMICRON Drivers terwijl ik de ICH8 RAID gebruikte.

Stomme fout.

In ieder geval bedankt.

Groet

Wouter
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.