Zoeken in reacties op tweakers.net

Pagina: 1
Acties:
  • 159 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Ghost81
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-02 18:39
Op de oude site was altijd een uitgebreid scala aan zoek mogelijkheden. Hoewel het soms lastig was het juiste zoek veld te vinden, kwam ik er uiteindelijk wel uit. Op de nieuwe site mis ik de mogelijkheid om te zoeken in de reacties van nieuwsberichten (of meuk-spul). Ik heb bijvoorbeeld niet kunnen vinden hoe je in de tekst van de reacties zelf kan zoeken of op gebruikers naam.

Bijvoorbeeld: Als ik nu Ghost81 intyp in het zoek veld van tweakers.net dan vind ik niets. Je kunt vervolgens wel een categorie of rubriek kiezen, maar ik kan nergens "reacties" of zoiets vinden.

Zie ik iets over het hoofd of mist die zoekmogelijkheid op de nieuwe pagina?

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
De vraag 'zoeken op gebruikersnaam' is al talloze keren gesteld, onder andere in dit forum. Het antwoord is al even vaak gegeven :) ('>>' naast "aantal reacties" op je gallery-page)

Zoeken naar tekst in reacties is volgens mij nog niet mogelijk

[ Voor 11% gewijzigd door Yoeri op 15-06-2007 11:12 ]

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• Ghost81
Dat zoek veld biedt inderdaad de mogelijkheid om een gebruiker te vinden, maar volgens mij niet de nieuwsberichten waar hij/zij op heeft gereageerd. Het was altijd mogelijk om te zoeken op gebruikersnaam in de reacties op nieuwsberichten. Dus ik zoek op "Ghost81" en krijg de nieuwsberichten terug waar ik op gereageerd heb. Het gaat mij daarbij niet om het vinden van mijn eigen reacties maar om de manier van zoeken op zich. De naam waarop gezocht was was dan ook rood gekleurd in de thread en daardoor makkelijk te vinden. Deze zoekmethode i.c.m. het zoeken op inhoud van de reactie vond ik er handig, omdat er vaak nuttige dingen in de reacties staan.

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Ga naar de gallery van een willekeurige gebruiker en klik op de >> naast Aantal reacties. Ziedaar het overzicht van alle nieuwsposts waarop hij heeft gereageerd.

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• Ghost81
Ah! Die had ik gemist! Heel erg bedankt! Sorry dat ik de onnozele hals heb uitgehangen.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-02 21:35
Zo onnozel is het niet, want het is vrij omslachtig en je moet het maar net weten. Waarschijnlijk (en hopelijk) komt daar in de toekomst verandering in :)

The devil is in the details.

Pagina: 1