Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

zelfde reacties staan op volgende pagina

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
als ik een topic lees met meerdere pagina's en ik ga naar de volgende pagina krijg heel veel reacties die ik al heb gelezen.

ik heb faq's gelezen, ik heb de search gebruikt en ik heb in 'mijn voorkeuren' gekeken maar nergens vind ik een optie dat er gewoon de reacties die ik nog niet heb gelezen in komen.

en nog een kleine 2e vraag, wat is hier het nut/voordeel van?

• Thrillseeka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

Draai volgorde berichten om? Ja - Nieuwste berichten bovenaan
heb je dit niet toevallig in je prefs staan? waardoor als je naar nieuwe pagina gaat je oude reacties leest?

[ Voor 5% gewijzigd door Thrillseeka op 15-06-2007 10:56 ]

Lekker zijn is een gave :)

Verwijderd

Topicstarter
nee die staat niet aan gevinkt maar dat is dus ook niet het probleem.
als je een topic hebt van bv. 10 pagina en ik ga van 1 naar 2 dan komen de reacties die onderaan pagina 1 staan weer terug op pagina 2. en op de helft van pagina 2 begin ik pas nieuwe reactie te krijgen.
zo zie ik bv. onderaan een bericht van 11 juni en als ik naar pagina 2 ga eerst van 10 juni en dan zoveel reacties later de reacties van 11, 12 etc. juni.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dat zou niet voor moeten komen.... Wat wel kan, is dat je op de pagina waar de laatste nieuwe berichten staan dingen leest die je al eerder gezien hebt. Een topic met 10 pagina's heeft op de "last" pagina berichten staan die op pagina 10 en eventueel 9 stonden.

Anyway, als jij berichten dubbel ziet op andere pagina's dan die "last", dan is dat waarschijnlijk een bug in de software, of je vergist je. Het hoort in elk geval niet zo.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

Lijkt me iets wat de forumsoftware betreft, dus → React Bugs en Featurerequests :) .

DM!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Welk topic; hoeveel berichten per pagina en op welke pagina's heb je dit precies? Kun je bijvoorbeeld het 1e en laatste messageid van pagina 1 en 2 noteren; als je er daar last van hebt?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:03

crisp

Devver

Pixelated

Geen feedback, unable to reproduce

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.