Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.
is freeware, uptodate en kan alles dat jij wil
[ Voor 67% gewijzigd door xvanwaart op 15-06-2007 11:08 ]
Maar zodra ik deze applicatie start krijg ik de melding dat ik een dataverbinding nodig heb hiervoor.
Dat is nu precies wat ik niet wil. Ik hoef alleen maar een static map te hebben.
Of heb ik een verkeerde versie oid gedownload?
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.
misschien moet die eenmalig de kaarten downloadenUniPer schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 12:12:
Ik heb deze gedownload: http://www.google.nl/gmm/index.html
Maar zodra ik deze applicatie start krijg ik de melding dat ik een dataverbinding nodig heb hiervoor.
Dat is nu precies wat ik niet wil. Ik hoef alleen maar een static map te hebben.
Of heb ik een verkeerde versie oid gedownload?
Net als de gewone Google Maps maakt hij gebruik van een online database waar de sattaliet beelden ed vandaan haalt. Dat *.cab bestandje wat ik gedownload heb was ook maar iets van 800kb.
Je kan mijn niet vertellen dat daar de hele wereldkaart incl. sattaliet beelden ed in zit.
Dusja...ik moet eigenlijk gewoon een plattegrond van Nederland hebben, that's all.
Die ik gewoon kan inzoomen, waar straatnamen op staan enz..
[ Voor 13% gewijzigd door UniPer op 15-06-2007 12:57 ]
Ik gebruik zelf TomTom 6 als routeplanner, zonder GPS eraan gekoppeld. Aangezien je aangeeft in je post het liefst freeware te gebruiken, is dit niet echt een antwoord op je vraag, sorry.
Microsoft had wel een toepassing voor op PDA's, MS Streets ofzo, maar ik weet niet in hoeverre dat stand-alone of GPS afhankelijk is.
edit:
Ja, dat is geen freeware, schiet niet op dus...
Niemand een idee?
[ Voor 36% gewijzigd door UniPer op 19-06-2007 13:41 ]
SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment
Ayofe Theme for Symbian S60
Dit topic is gesloten.
![]()