Mijn excuses als dit verkeerd geplaatst is of het al een keer eerder langs is gekomen.
Een collega van mij heeft een iPod video (30gig), en we luisteren er dus vaker muziek op (via 2 boxen). Nu hebben we, omdat we beiden van verschillende soorten muziek houden een afspeellijst gemaakt met van alles wat. Sommige albums vinden we beiden echter heel erg tof, en zetten we dus compleet in de afspeellijst. Om nu dus niet alles van band A achter elkaar te horen, gevolgd door alles van band B, wil ik de afspeellijst op shuffle zetten.
Heeft iemand enig idee waar ik dit in kan stellen?
(In het hoofdmenu "shufflelijst" kiezen resulteert in het afspelen van alle nummers die op de iPod staan, zo'n 5000 stuks, wat dus niet de bedoeling is.)
Even een klein voorbeeld van de afspeellijst:
Fear Factory - Edgecrusher
Immortal - Wrath from above
Kasabian - Club foot
Moby - In my heart
Porcupine Tree - Fear of a blank planet
Aereogramme - Inkwell
Aereogramme - Dreams and bridges
Aereogramme - The unravelling
Aereogramme - I don't need your love
Aereogramme - Lightning strikes the postman
Aereogramme - Alternate score
Beastie Boys - Just a test
Zoals je ziet komt er op een gegeven moment een compleet album van Aereogramme langs, waar we het dus liever ergens een nummer tussen de rest door zouden horen. Ik hoop dat wat ik bedoel duidelijk overkomt.
Als iemand me hiermee kan helpen, alvast bedankt.
Een collega van mij heeft een iPod video (30gig), en we luisteren er dus vaker muziek op (via 2 boxen). Nu hebben we, omdat we beiden van verschillende soorten muziek houden een afspeellijst gemaakt met van alles wat. Sommige albums vinden we beiden echter heel erg tof, en zetten we dus compleet in de afspeellijst. Om nu dus niet alles van band A achter elkaar te horen, gevolgd door alles van band B, wil ik de afspeellijst op shuffle zetten.
Heeft iemand enig idee waar ik dit in kan stellen?
(In het hoofdmenu "shufflelijst" kiezen resulteert in het afspelen van alle nummers die op de iPod staan, zo'n 5000 stuks, wat dus niet de bedoeling is.)
Even een klein voorbeeld van de afspeellijst:
Fear Factory - Edgecrusher
Immortal - Wrath from above
Kasabian - Club foot
Moby - In my heart
Porcupine Tree - Fear of a blank planet
Aereogramme - Inkwell
Aereogramme - Dreams and bridges
Aereogramme - The unravelling
Aereogramme - I don't need your love
Aereogramme - Lightning strikes the postman
Aereogramme - Alternate score
Beastie Boys - Just a test
Zoals je ziet komt er op een gegeven moment een compleet album van Aereogramme langs, waar we het dus liever ergens een nummer tussen de rest door zouden horen. Ik hoop dat wat ik bedoel duidelijk overkomt.
Als iemand me hiermee kan helpen, alvast bedankt.
&