Toon posts:

Groene spikkels in donkere scenes 1080P met 20m DVI kabel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik een DVI naar HDMI converter met daaraan 20 meter HDMI kabel om mijn 1080p projector op mijn vga kaart aan te sluiten.

Helaas zie ik groene stippels/strepen op de vlakken die 100% zwart zijn. Als ik de helderheid op mijn VGA kaart op 101% zet is het opgelost. Maar soms in films zie ik toch die stippels weer. :|

Ik heb geen kortere kabel om te testen of het aan de HDMI kabel of aan de VGA kaart zelf ligt. Is dit een bekend probleem?

Is het wel mogelijk om 1080p over 20 meter te transporteren zonder storingen?

(excuses, er zit een foutje in de titel, het is natuurlijk 20m HDMI kabel)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2007 10:39 ]

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-07 14:07

Pubbert

random gestoord

Wij hebben bij klanten een paar Apple PowerMacs in de serverkast staan, en daar zit ook 2x een DVI kabel van zo'n 25 meter aan, die gaan naar die Apple Cinema Displays, volgens mij de 23" versie, de betreffende klant doet er beeldbewerken mee, dus dat moet in principe gewoon gaan ja.

Het makkelijkste is toch om het ff te testen, kortere kabel, eventueel de projector op een andere PC?

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Verwijderd

Wat voor kwaliteit kabel is het? Werkt het met een kortere kabel wel goed? Vermoed dat het de kabel is.

• Martkrui
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:06
Misschien is dit een artikel dat een hint kan geven ?

http://gizmodo.com/gadget...r-cable-part-2-268788.php

I haven't lost my mind! It's backed up on tape somewhere!

Verwijderd

Kan het niet aan je graka liggen? Ik heb ook soms als ik films kijk dat ik bij mensen in het haar allemaal witte puntjes zie. Na een driverupdate was het allemaal weer weg.