De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !
als je in cmd eens dir /a doet of een bestand/map direct probeert te benaderen, wat gebeurt er dan?
Ik zeg in veilig modus windows in gaan, en dan kijken of je data er dan nog wel staat.. dan op andere hdd/partitie mikken.. die andere partitie formateren en alles terug zetten..
chkdsk /f al gedraaid? De bestanden zijn iig nog aanwezig, dus mocht chkdsk niet werken, dan kun je ook nog proberen om een recoveryprog te gaan gebruiken zoals Enlightenment ook al aangaf.
Dan komt alleen 1 bestand te voorschijn, die ook in de verkenner te voorschijn komt.DataGhost schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 10:55:
als je in cmd eens dir /a doet of een bestand/map direct probeert te benaderen, wat gebeurt er dan?
Bestandsrecordsegment 5544 is onleesbaarTerw_Dan schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 11:24:
chkdsk /f al gedraaid? De bestanden zijn iig nog aanwezig, dus mocht chkdsk niet werken, dan kun je ook nog proberen om een recoveryprog te gaan gebruiken zoals Enlightenment ook al aangaf.
Hmmm, dan zou ik met een recoverprog gaan beginnen, dan heb je kans dat je nog data terug gaat krijgen namelijk.reuzekind schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 11:53:
Bestandsrecordsegment 5544 is onleesbaarEn dat nummer loopt op.
Ok, ik ben nu bezig met PC Inspector File Recovery. Die HDD kan ik nu afschrijven? Of kan ik hem na een low-level format weer in gebruik nemen?
Ehh, er is waarschijnlijk niets mis met die hdd, alleen de partitietabel die f*cked is.reuzekind schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 12:00:
Ok, ik ben nu bezig met PC Inspector File Recovery. Die HDD kan ik nu afschrijven? Of kan ik hem na een low-level format weer in gebruik nemen?
Je hoeft niet eens een lowlevel format te doen (waarmee je denk ik een zerofill bedoelt). Partities opnieuw aanmaken en je bent klaar
Verwijderd
Kunt voor de zekerheid even een diagnostisch tooltje van de fabrikant draaien om te kijken of alles goed is met je hardeschijf.
Welk bestandssysteem gebruikt je eigenlijk ? NTFS of FAT32 ?
Welk bestandssysteem gebruikt je eigenlijk ? NTFS of FAT32 ?
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2007 12:14 ]
Pagina: 1