Toon posts:

3DS Max 5.1 plugins en backwards compatibility

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi mensen, ik zit hier met een antieke 3ds max 5.1 plugin van een 3e partij, en voordat ik een nieuwere versie van 3ds max aanschaf zou ik willen weten hoe het met de backwards compatibility van de plugin mechanisme in max gesteld is?
Wat is de kans dat een 5.1 plugin in een nieuwere versie van max laadt? Heeft iemand hier ervaring mee?

• cenix
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-01 18:22
Ik weet dat plugins voor versie 6 in 7 ook werken. Een plugin ontwikkeld voor Max 7 werkt ook in 6 en 8. Voor 5.1 weet ik het niet zeker, maar zoek anders een iemand die een nieuwere versie heeft.

Note: Max 9 gaat niet werken omdat zij een nieuwe run time gebruiken.

Ik ga ervan uit dat het om een .bmi, .dlo, etc in de .\plugins directory gaat.
Als het gaat om een script (.ms, .mse) dat zal het in nieuwere versies waarschijnlijk wel werken.

• misterw
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-08-2025
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 10:11:
Hoi mensen, ik zit hier met een antieke 3ds max 5.1 plugin van een 3e partij, en voordat ik een nieuwere versie van 3ds max aanschaf zou ik willen weten hoe het met de backwards compatibility van de plugin mechanisme in max gesteld is?
Wat is de kans dat een 5.1 plugin in een nieuwere versie van max laadt? Heeft iemand hier ervaring mee?
Misschien kan je kijken of je een demo of learning version kan downloaden en dan kan uitproberen.

--edit:
Ik heb hier een 30 dagen demo gevonden:
http://usa.autodesk.com/a...?siteID=123112&id=5972446

Ik zou zeggen probeer het uit ;).

[ Voor 12% gewijzigd door misterw op 15-06-2007 10:36 ]

"There will be very difficult days but you deal with it - that's what makes the experience richer"

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 27-12-2025
heel veel plugins zijn ook te krijgen voor max 9.
check anders even

plugins 3ds max
staan zowel plugins waar je voor moet betalen
en freeware plugins op.

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before