Asus K8V Deluxe / AMD 3000+ 64bit / Kingston 2x256 pc3200 / Ati Radeon 9700 Pro / IIyama 19" A902MT Vision Master Pro 451 / Maxtor 40Gb & Western Digital 80Gb / Lite-On 16x10x32 / SBLive 1024
Via 4in1 drivers installeren de benodigde stuurprogramma's voor je moederbord en alles wat erop zit. Ook worden er drivers voor je agp poort geinstalleerd. Je moet dit doen voordat je detonator drivers installed !!
Dus eerst 4in1 dan detonator
Dus eerst 4in1 dan detonator
Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me
Dit voorgaande kan ik alleen beamen.
Ik heb het eens andersom geprobeerd. Kreeg registry errors. Video gedeinstalleerd en dan eerst 4in1 dan weer video. Dat werkte prima.
Ik heb het eens andersom geprobeerd. Kreeg registry errors. Video gedeinstalleerd en dan eerst 4in1 dan weer video. Dat werkte prima.
Viva la Netherlands!
Overal lees je EERST de VIA drivers, dan de videocard drivers.
Kijk ook maar eens hier (hele goede site) go.to/kt7faq is niet alleen over de kt7, staat een heleboel zinnigs bij over van alles en nog wat.
Kijk ook maar eens hier (hele goede site) go.to/kt7faq is niet alleen over de kt7, staat een heleboel zinnigs bij over van alles en nog wat.
Die site is inderdaad uitstekend. Tevens staat er ook:
Mocht je problemen hebben met je Abit KT7 moet je zeker die site bezoeken.Immediately after installing Windows 98 or Windows 2000 you should install the latest VIA 4in1 and USB filter drivers for the motherboard
Viva la Netherlands!
Volgens mij (lees bij mij) maakt het echt geen zak uit.
Ik heb het allebei vanaf een kale windows geinstalleerd
Ik heb het allebei vanaf een kale windows geinstalleerd
[P5B deluxe] [Core2Duo 6300] [2 X 1GB DDR2] [GF FX7300] [320 GB WD] [Gentoo] [VISTA]
Pagina: 1