Waar blijft die MSI k7t Turbo !?

Pagina: 1
Acties:

• winand
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-08 08:37
nou !?
al ergens gesignaleerd?
|:(

Verwijderd

NEEE :'(

hehe jij dacht aan een serieuse reactie natuurlijk, soory hoor:)

Verwijderd

Daar zit ik ook dus op te wachten..:(
Droopy.

• Martijnos
  • Laatst online: 24-03-2025
Ik ook |:(

"Choose life"

• wezep
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-06 21:15
Me tooo!! baal baal baal

Verwijderd

Ikke ook!!!!

• HaaZ
  • Laatst online: 00:29

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

:)
ikook

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

Verwijderd

Ik niet :
Afbeeldingslocatie: http://www.keim.nl/got/wcpuid.png

Verwijderd

Morgen heb ik een MSI K7t Turbo-A (zonder Raid) als het goed gaat.
http://www.aha-computer.de/cgi/plist?k=20535736175&w=MB8&t=

>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)

Verwijderd

MMmmmnnnaa, ik heb hem in ollande besteld.., dat wordt dus ff wachten nog.
Hopenlijk istie er na het weekend.:9
Droopy.

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-08 12:43
Waar heb jij hem besteld Droopy?

Verwijderd

Leverbaar vanaf heden !!Heb um maandag met Raid.

Verwijderd

Firma Hesselman bouwt een verse pc voor me, met op mijn verzoek, dat mobo erin.
http://www.hesselmann.nl/
Ik weet dat ze de boel ergens anders halen, MMMaaaar waar het dan vandaan komt? :?
Droopy.

Verwijderd

:) Ik zit er ook op te wachten, want dan kan ik eindelijk mijn nieuwe systeem assembleren.

Ik las al dat een zaak hier op tweakers pricewatch zowel de MSI K7T-Turbo als de K7T-Turbo R in het assortiment had.:9

• Xtuv
  • Laatst online: 21:44
Ik ben wel benieuwd naar de prijs :)

• HaaZ
  • Laatst online: 00:29

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

en de oc-prestaties...

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

Verwijderd

http://www.dvc-computers.nl

prijs van de R versie is 417,-

Verwijderd

Weet iemand hoe snel dit mobo is? Want de gewone k7t's zijn langzamer dan de concurenten. Heeft MSI dat hier goedgemaakt?? En is deze kaart nog steeds heel stabiel??

Verwijderd

Heb de MSI KT7 Turbo-A net geinstalleerd (uren werk, want de ghost backups deden het niet goed op de nieuwe HD). Tot nu toe alles superstabiel (niks overgeclocked) en dat is een 1000% verbetering tov van m'n Soltek SL75-KV :r.. *D

F360,- voor betaald bij AHA computer/Aken

Verwijderd

SirMJ:
Selecteer 'm via tweakers pricewatch.(Zie link hierboven) en dan zie je gelijk al links naar reviews. Volgens Anandtech is ie super stabiel ook na vele uren stresstest.

• d-Frag
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-07 10:26

d-Frag

74% completed

Op zondag 11 februari 2001 13:47 schreef SirCuit het volgende:
Heb de MSI KT7 Turbo-A net geinstalleerd (uren werk, want de ghost backups deden het niet goed op de nieuwe HD). Tot nu toe alles superstabiel (niks overgeclocked) en dat is een 1000% verbetering tov van m'n Soltek SL75-KV :r.. *D
Een ghost image gebruiken voor een systeem met een ander mobo?.... |:(

Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -

Verwijderd

Ik heb de K7T Turbo R ook besteld. Ik gebruik nu de K7T Pro. Moet ik nog ergens op letten of iets voor de zekerheid back uppen voor de ombouw?Thx

Verwijderd

Op zondag 11 februari 2001 13:56 schreef d-Frag het volgende:

[..]

Een ghost image gebruiken voor een systeem met een ander mobo?.... |:(
Ja, en? 8-) Het kan best goed werken hoor. Windows is ff bezig met opnieuw de hardware herkennen en dan werkt het (meestal) weer.

In dit geval echter ging het om een dualboot configuratie en ik kwam er achter dat Ghost de bootloader blijkbaar niet archiveert en dan houdt het dus op.

Verwijderd

O.K ik heb nu al diverse Computerboeren in de Pricewatch zien staan met de MSI K7T-Turbo en K7T-Turbo R.

Is er al iemand die deze heeft aangeschaft en in zijn kastje heeft zitten en zo ja! Hoe bevalt tie?:9~

• winand
Ik heb gemailt met diverse dozenschuivers:
volgende week wordt ie verwacht !!
:) happy happy happy *D joy joy joy

Verwijderd

Ik dacht dat ie al in het land was?
Droopy.

• winand
Op de prijslijsten staan ze wel ja, maar als je ze mailt met de vraag of ze DIREKT leverbaar zijn moeten ze nee verkopen..

Verwijderd

IK HEB 'M!!!!!!! Zojuist binnengekomen en ik heb hem al opgehaald!!!!!!

Verwijderd

Waar heb je hem vandaan?
Droopy.

Verwijderd

IC Solutions, 't Harde. Zie Price watch

Verwijderd

Vraagje: Welke bios heb jij in je Turbo zitten ? Heb er hier namelijk een met een verkeerde bios !!! (6330 v2.2) En daar zit geen promise ondersteuning in.
Zou je hem anders even willen saven en icq'en ?

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:11

heuveltje

KoelkastFilosoof

jaaaaaaa ik heb hem eergister besteld bij eynstein. alleen ptt zou hem vanmorgen afleveren en toen was ik niet thuis

nu moet ik nog tot 18.00 wachten voor die vent is uitgecrost met mijn mobo, en ik het op kan halen |:( |:( |:( |:(

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Verwijderd

Op donderdag 15 februari 2001 16:29 schreef CrashNet het volgende:
Vraagje: Welke bios heb jij in je Turbo zitten ? Heb er hier namelijk een met een verkeerde bios !!! (6330 v2.2) En daar zit geen promise ondersteuning in.
Zou je hem anders even willen saven en icq'en ?
Helaas......er zit een probleempje in het mobo. de computer wilde helemaal niet opstarten. Heb hem omgeruild en ben niet eerder dan in het weekend in de gelegenheid om hem in te bouwen. Ik heb trouwens in de review van anandtech.com gelezen dat er een multiplier probleempje in de BIOS kan zitten. Lees dat artikeltje maar eens.

• winand
Shit zeg.. moet ik hem nog wel kopen dan?
Nou ik ga er gewoon van uit dat het exemplarisch is ;)
Ik wacht nog op een winkel in Eindhoven, dat um leveren gaat (mycom of computer-land)
Pagina: 1