Hallo,
Ik heb een probleem met een van mijn pc's
Betreft een simple pentium 4 met 512mb geheugen 2 schijven en een simple videokaart.
De pc heb ik van iemand gekocht en die heeft hem bij Paradigit gekocht
Nu is het zo dat ik deze pc niet vaak gebruik maar 2 maanden terug ging ik hem aanzetten en viel de pc uit na 3 minuten (na het uitvallen blijft het aanlampje op de voorkant gewoon groen alsof hij gewoon aanstaat en ook op het moederbord blijft deze branden.)
Als ik de stekker achter los trek en weer erin doe start deze weer op. Nu heb ik diverse dingen geprobeerd. Er staat windows 2003 server op (deze heeft ook gewoon gedraait)
Gewoon laten opstarten (na 3 min uit)
Booten vanaf server cd (na 3 min uit)
Booten vanaf winxp cd (na 3 min uit)
Booten met boot tools (dos) (na 3 minuten uit)
Ik word hier een beetje gek van zo... :-)
De voeding heb ik laten verniewen en er zit nu 430W voeding in.
Met een goede koeler.
Alle vens doen het en ik heb de kast ook opengemaakt voor extra ventilatie maar ook dit mag niet baten.
Heeft iemand een idee wat het zou kunnen zijn??
Alvast bedankt!
Ik heb een probleem met een van mijn pc's
Betreft een simple pentium 4 met 512mb geheugen 2 schijven en een simple videokaart.
De pc heb ik van iemand gekocht en die heeft hem bij Paradigit gekocht
Nu is het zo dat ik deze pc niet vaak gebruik maar 2 maanden terug ging ik hem aanzetten en viel de pc uit na 3 minuten (na het uitvallen blijft het aanlampje op de voorkant gewoon groen alsof hij gewoon aanstaat en ook op het moederbord blijft deze branden.)
Als ik de stekker achter los trek en weer erin doe start deze weer op. Nu heb ik diverse dingen geprobeerd. Er staat windows 2003 server op (deze heeft ook gewoon gedraait)
Gewoon laten opstarten (na 3 min uit)
Booten vanaf server cd (na 3 min uit)
Booten vanaf winxp cd (na 3 min uit)
Booten met boot tools (dos) (na 3 minuten uit)
Ik word hier een beetje gek van zo... :-)
De voeding heb ik laten verniewen en er zit nu 430W voeding in.
Met een goede koeler.
Alle vens doen het en ik heb de kast ook opengemaakt voor extra ventilatie maar ook dit mag niet baten.
Heeft iemand een idee wat het zou kunnen zijn??
Alvast bedankt!