Toon posts:

[WRT54G] verbinding valt random weg

Pagina: 1
Acties:
  • 336 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Mijn linksys wrt54g (versie 2.0 met laatste firmware) zit achter een adsl router en ik gebruik deze alleen voor wireless lan. Probleem is dat de (wireless) verbinding steeds random wegvalt (ipconfig -> wireless adaptor -> media disconnected). Zowel onder XP (sp 2.0) alswel Vista. Het is erg frustrerend :(

Bekend probleem? Zijn er oplossingen?

Verwijderd

Hoe is je signaal? Wat zit er tussen je wrt en je pc (muren, of heb je het ook dichtbij)? Wat heb je zelf al gedaan? Kijk eens in je wrt om een ander kanaal te kiezen, kan helpen met veel andere ap's in de buurt.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2007 00:23 ]

• Hardcore-Maniac
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-11-2017
welke firmware heb je erop, anders probeer de originele 4.30.9 firmware van de wrt54gl de 4.21.1 firmware is niet super. anders ff tomato erop knallen! lekker stabiel

wat voor draadloze kaart gebruik je btw in je pc>is het een intel pro wireless? dan ff drivers updaten via www.intel.com oudere drivers zijn bagger met vele routers

[ Voor 3% gewijzigd door Hardcore-Maniac op 15-06-2007 00:43 ]

Verwijderd

Topicstarter
Heb versie 4.21.1 geflashed naar de WRT. Het signaal is zeer goed (indien verbinding).

Het probleem is naar mijn weten ineens opgetreden, dus het vermoeden van een ander conflicterende AP zou wel eens juist kunnen zijn. Zal eens kijken of ik het wireless signaal op een ander kanaal kan laten gaan.

• Hardcore-Maniac
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-11-2017
idd kanaal verranderen, wta voor draadloze kaart heb je in je pc/laptop???

en flash toch ff de firmware naar 4.30.9 is gewoon beter of nog beter Tomato

• M411007
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 01:22
Hmm ik heb iets soortgelijks met deze router. Ik heb een andere antenne op mn pc aangesloten (met een kabel en losse antenne).
De verbinding is goed, maar hij verliest soms zijn verbinding met het internet.
Erg irritant tijdens gamen. :/

De firmware is DD-WRT.
Pagina: 1