Was inderdaad vantevoren aangegeven.
Het ging in dit geval om een N73 welke bij video opname regelmatig vast loopt, contact met nokia gehad en deze hebben me doorverwezen naar een NSP. Toestel is nog geen 2 maanden geleden aangeschaft.
Nu zijn er 2 opties of inleveren bij leverancier (3 a 4 weken wachten eer je hem weer terug heb) of de NSP bezoeken van Nokia (15 min werk).
In mijn ogen zouden beide gratis service moeten verlenen aangezien het een mankement is welke met een simpele software upgrade verholpen is (zo staat althans in de fixes van de betreffende firmware). Bij de eerste optie is dat ook zo alleen bij dit NSP helaas niet.
De NSP vertelde mij dat wanneer toestel niet bij hun aageschaft is (en dit zijn voornamelijk de zakelijke markt) er kosten in rekening gebracht worden voor de tijd en energie die er ingestoken wordt door hun, deze worden naar hun zeggen niet vergoed door nokia!
Maar nu vraag ik me af of dat zomaar kan, het is tenslotte een soort van defect weliswaar software matig maar toch en mijn inziens valt dit onder de garantie van Nokia en dus gratis.
Dat het NSP deze kosten niet vergoed krijgen is eigenlijk niet mijn probleem, hun hebben tenslotte een deal gesloten met Nokia om als een NSP te fungeren, welke NSP het in dit geval is vind ik even niet van belang maar als je echt wil weten kom ik er later wel op terug.
[
Voor 7% gewijzigd door
schumi2004 op 15-06-2007 13:25
]