Toon posts:

telefoonboeksoftware voor 100+ Nokia's

Pagina: 1
Acties:
  • 193 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Bij ons op de zaak onderhouden we van alle medewerkers de GSM telefoonboeken.

Nu gebruiken we mobileaction software via bluetooth, maar deze software voldoet niet. Hij kan vaak geen connectie maken, struikelt over bepaalde entries en is gewoon niet handig in gebruik. You get what you pay for zeg maar.

Heeft iemand ervaring met software waarmee je wel eenvoudig en snel vele Nokia's 6230 en 6021 kan bijhouden qua telefoonboek? Het gaat om een vast gedeelte met alle medewerkers en een gedeelte prive-nummers per GSM. Prijs is wel belangrijk, ga niet vele K euros neerleggen als het niet hoeft.

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand of Oxygen Phone Manager II iets is?

• nsa1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:19
Die oxygen software zegt me zo niet echt wat.

Maar wat ik me afvraag is het medewerkers toegestaan prive nummers in de betreffende telefoons op te slaan?
Indien niet, zou ik denk ik werken met een of meer sim kaart lezer / schrijver en dan een standaard telefoonboek naar de betreffende sims schrijven.
Nadeel is natuurlijk wel dat je die sim kaarten er elke keer uit me plukken en opnieuw moet plaatsen.

De waarheid is leuk, maar hoe heb je die gevonden?

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

nsa1984 schreef op zondag 17 juni 2007 @ 21:09:
Die oxygen software zegt me zo niet echt wat.

Maar wat ik me afvraag is het medewerkers toegestaan prive nummers in de betreffende telefoons op te slaan?
Indien niet, zou ik denk ik werken met een of meer sim kaart lezer / schrijver en dan een standaard telefoonboek naar de betreffende sims schrijven.
Nadeel is natuurlijk wel dat je die sim kaarten er elke keer uit me plukken en opnieuw moet plaatsen.
Nadeel is bovendien dat je geen extra informatie in SIM-telefoonboeken op kunt slaan. Alleen naam en nummer, en dan ook nog 's een zeer beperkte hoeveelheid. Zeker geen 100+.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik was redelijk tevreden over Oxygen. Heb het een hele tijd gebruikt totdat ik een Nokia kreeg die ze (nog) niet ondersteunde, heb daarna niet meer geupgrade.

Er is een trial versie beschikbaar, dus je kan het uitproberen :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.