Ik heb meerdere partities op mijn harde schijf. C tot en met I werden tot gisteravond gebruikt. Ik heb besloten om enkele partities samen te nemen. Tot op zekere hoogte is dit gelukt met PartitionMagic. Het was de bedoeling om partitie F (foto's) te mergen met partitie D (documents) en alle bestanden van partitie F als nieuwe folder op te nemen op partitie D. Welnu, het mergen is volgens mij wel gelukt (als in: de partitie D is groter geworden), maar het mapje foto's is helemaal leeg. Blijkbaar is deze data niet gekopieerd en ik heb ook geen idee waar ik dit moet vinden.
Eerder dacht ik dit probleem ook te hebben met mijn documents, maar deze had blijkbaar geen driveletter. Dit is dus nu niet het geval. Ik heb al een datarecoverytool gedraaid, maar deze ziet op geen van de overige partities al mijn foto's staan.
Iemand enig idee wat het handigst is om te doen? Ik probeer zo weinig mogelijk aan de andere partities te komen wat betreft het overschrijven van data en dergelijke.
Alvast bedankt en ik ben hopelijk niet mijn foto's kwijt.
Eerder dacht ik dit probleem ook te hebben met mijn documents, maar deze had blijkbaar geen driveletter. Dit is dus nu niet het geval. Ik heb al een datarecoverytool gedraaid, maar deze ziet op geen van de overige partities al mijn foto's staan.
Iemand enig idee wat het handigst is om te doen? Ik probeer zo weinig mogelijk aan de andere partities te komen wat betreft het overschrijven van data en dergelijke.
Alvast bedankt en ik ben hopelijk niet mijn foto's kwijt.