Toon posts:

drivers van wireless

Pagina: 1
Acties:
  • 582 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Heb net m'n Asus z9200U geformatteerd en er winxp met SP2 er terug op gezet
heb alle nodige drivers geinstalleerd van de hardware die niet door xp zelf geinstalleerd is, echter er is één probleem

mijn wireless connectie werkt niet, ik heb reeds gezocht op de asus site naar drivers voor de wireless maar niets is te vinden hierover, ook al gegoogled maar niets gevonden(tenzij ik met de verkeerde woorden zoek)

bij apparaatbeheer staat er nog één geel vraagteken waar bij staat "netwerkcontroller", ik vermoed dat dit de wireless is of niet? ook de sneltoets combinatie om de wireless aan te zetten blijkt geen reactie te geven

iemand enige raad?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Weet je zeker dat je niks kan vinden bij Aus, want ik zie wel wireless drivers hoor :?

Overigens kan je ook gebruik maken van de applet / ActiveX op http://www.driverguide.com/. Je moet vervolgens betalen om die driver te downloaden, maar het geeft je wel een naam terug ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• battler
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-06-2025
Staan gewoon op de site.

www.asus.com
Downloads.
Notebook.
9200
Type nr.
KLaar.

http://dlsvr02.asus.com/pub/ASUS/nb/Z92U/LAN_2K_050824.zip

[ Voor 29% gewijzigd door battler op 14-06-2007 21:09 ]

Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl

Verwijderd

Topicstarter
die lan driver was het niet want die heb ik al geprobeerd ;)

@Btm909: heb nu een ander stickertje ontdekt aan de onderkant van de laptop met een WL benaming, daar op gezocht en inderdaad een driver gevonden, zat natuurlijk mooi weggestoken die nummer :/

driver geinstalleerd en werkt nu :) thx voor de reacties alsnog ;)