Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hey, ik ben van plan deze gsm mss te kopen ter vervangin van ipod mee te sleure en men Z520i(Dikke vette gsm :P)
waarom beu van ipod? bagger ding, al 3-4 oordopjes kapot gedaan (allemaal >20€)

deze gsm dus
Afbeeldingslocatie: http://www.handys-mobile.de/img/samsung_sgh_e390.jpg

Gaat de batterij lang mee met mp3 op volume bv. 60% te zetten ofzo met deze gsm

Kan ik er films op bekijke (moet ik dringend wete)?

ik zoek dus een slidephone, mijn oog was dus gevalle op de 390 waarom? mooi design, micro SD, echt mijn smaak. maar als je nog gsm's ziet die even goed zijn, laat het maar achter (geen sony klep gsm's) thx!.

• Beta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online

Beta

v0.87b9

heb jezelf al gekeken naar andere phones? DIt komt bij mij over van: zoeken jullie is een telefoon voor me.

null

Verwijderd

Topicstarter
ja dit heb ik gedaan, ik heb gekeken naar de K750i enzo maar die interesseerden mij niet zo, ivm met geen slidephone, en sony.

maar ik vond geen antwoordt op mijn vragen :s

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:44

weebl

YARR!

Dat je oordopjes stuk gaan heeft niet zoveel met de ipod te maken hoor ;) Meer met de oordopjes die je er bij koopt (of krijgt). En om nou zo'n telefoon te kopen voor mp3's en films :? Kan je beter een SonyEricsson kopen, die hebben echt speciale walkman telefoons, dus ook ondersteuning voor play-lists, en dat soort dingen. Samsung staat er niet echt om bekend dat ze goede mp3-speler-telefoons maken :)
Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 20:58:
ja dit heb ik gedaan, ik heb gekeken naar de K750i enzo maar die interesseerden mij niet zo, ivm met geen slidephone, en sony.

maar ik vond geen antwoordt op mijn vragen :s
En ik zou eerst maar eens de FAQ lezen, en je houding wat veranderen. We gaan hier niet zomaar allerlei leuke alternatieven opsommen zonder dat we weten wat je zelf al hebt gedaan...

[ Voor 36% gewijzigd door weebl op 14-06-2007 21:02 ]

Verwijderd

Topicstarter
weebl schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 21:01:
Dat je oordopjes stuk gaan heeft niet zoveel met de ipod te maken hoor ;) Meer met de oordopjes die je er bij koopt (of krijgt). En om nou zo'n telefoon te kopen voor mp3's en films :? Kan je beter een SonyEricsson kopen, die hebben echt speciale walkman telefoons, dus ook ondersteuning voor play-lists, en dat soort dingen. Samsung staat er niet echt om bekend dat ze goede mp3-speler-telefoons maken :)

[...]

En ik zou eerst maar eens de FAQ lezen, en je houding wat veranderen. We gaan hier niet zomaar allerlei leuke alternatieven opsommen zonder dat we weten wat je zelf al hebt gedaan...
wat doe ik verkeerd dan? ik bedoelde dat ik op google probeerde te zoeken, maar niet veel vond hierover.

de sony k750i vond ik goedkoop en goeie specificaties, 2mp camera enzo. maar wil toch voor die samsung gaan.

over de ipod, het is duidelijk niet mijn dopjes hoor :s ze zijn van goeie merken ook dus ksnap het niet.

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:44

weebl

YARR!

Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 21:09:
[...]

wat doe ik verkeerd dan? ik bedoelde dat ik op google probeerde te zoeken, maar niet veel vond hierover.

de sony k750i vond ik goedkoop en goeie specificaties, 2mp camera enzo. maar wil toch voor die samsung gaan.

over de ipod, het is duidelijk niet mijn dopjes hoor :s ze zijn van goeie merken ook dus ksnap het niet.
Hoe kan een iPod in vredesnaam oordopjes kapot maken op een manier waarop andere mp3-spelers/telefoons dit niet kunnen :? Licht toch echt aan jezelf of aan de oordopjes...

En wat betreft het zoeken: Je zet niet echt duidelijk uiteen welke opties je al hebt overwogen, en waarom deze niet goed zijn... :)

Verwijderd

TS: We verwachten wel iets meer inzet voordat je hier je vraag dumpt. Om die reden gaat dit topic dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.